donner Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Mange av brukerne som skal på messa i år?De av dere som står på stand kan vel opplyse hvilken stand dere står på slik at folk kanskje støtter med kjøp hos dere!Skal Kammeret/Nojs ha stand i år?håper på å treffe flest mulige kjentfolk i år også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
One Shot Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Ser ut for at kammeret skal være der ja: Kammeret.no v/ Reinhard Hvidsten www.kammeret.no FORENING/ORG. C01-40 Personlig skal jeg ta turen over på fredagen tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
One Shot Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Ble visst en dobbel post dette. Kan vel skrive at jeg håper på mange gode tilbud der borte. Både utstyr og reiser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
revjeger Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Åssen dato er dette ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamrud Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 12.-15. april. Villmarksmessen har eget banner på høyresiden blant annonsørene. Klikk deg inn og les mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob84 Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Jeg tar det som guttetur sammen men en kompis. Kommer ned torsdagskvelden, og blir til søndags ettermiddag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PederR Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 får sjø om jeg ikke snubler innom en tur hvis jeg kan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts