Jump to content

Dillon hylsefres.


The Kid

Recommended Posts

Har noen erfaring med denne?

http://www.dillon.no/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1388

 

Tar denne grader også eller må en ta å fjerne gradene for hånd?

Kan denne stå i hull nr 2 i Dillon XL650 presse sånn at jeg kan

I hull 1. presser hylse setter i hette,

I hull 2. freser hylser,

I hull 3. fyller krutt,

I hull 4. setter i kule.

 

Eller fungerer ikke dette slik??

Link to comment
Share on other sites

Eg har denne, og den kan trygt anbefalast. Trimmaren kuttar kun ein veg, men den kuttar så reint at der ikkje blir grader som må takast vekk. Du bør ha ei eiga shellplate til denne, det fungerar dårlig å trimme i same omgong som du ladar ferdig ammo. Funnelen som du koplar til støvsugar tar opp plassen til dei nærmaste diestasjonane, så å plassere trimmaren i stasjon nr. 4 er nok den beste løysinga.

Det einaste som er litt negativt med denne er at den heilpressar hylsene, og ein må evt. til å utvide hylsehalsen etter trimming og før isetting av kule. Du kan sette kulene utan å utvide hylsene om du brukar kuler med BT, men du vil nok få noko høgare neck tension. Eg skulle ønske der var eit alternativ med ein trimmedie der hylsene, eller iallfall hylsehalsane, ikkje blei pressa.

Link to comment
Share on other sites

det er vel meininga at ein skal press hylsene i FL sizer i egen station, før ein trimmar hylsa.

 

Dette skal strengt tatt ikkje vere nødvendig, trimmedia er ein FL sizer. Sizar ein to gongar så blir først hylsehalsen pressa, så utvida over expanderen, for så å bli pressa igjen i trimmedia. Dette fører til vél mykje bearbeiding av hylsehalsen etter mi meining. Ein kan sjølvsagt fjerne ekspanderen i FL dia, men då er ein like langt. Einaste er at ein evt. må støte ut hetta, dette gjer eg i ein universell utstøtingsdie.

Link to comment
Share on other sites

650 har 5 stasjonar, det er mogleg du kan få til å lade ferdige patroner samtidig som du trimmar, men dette har eg ikkje prøvd sjølv. Problemet er at du må støte ut tennhetene i stasjon nr. 1, og du må ha krutfylling i stasjon 2, iallfall om du brukar Dillon sine krutmål. Ergo må du trimme etter du har fyllt krut i hylsene, som ikkje høyrast heilt bra ut.

 

Det er riktig, trimmedia fungerar óg som heilpressardie, så hylsene blir heilpressa i trimmaren.

Link to comment
Share on other sites

Det einaste som er litt negativt med denne er at den heilpressar hylsene, og ein må evt. til å utvide hylsehalsen etter trimming og før isetting av kule. Du kan sette kulene utan å utvide hylsene om du brukar kuler med BT, men du vil nok få noko høgare neck tension. Eg skulle ønske der var eit alternativ med ein trimmedie der hylsene, eller iallfall hylsehalsane, ikkje blei pressa.

 

Då er vel kanskje ikkje denne dillon patenten heilt optimal, då regnar eg med at dia ovanfor på bilete kun er ei utstøytar die. må i sø fall ha ei die heilt til slutt med kun ekspanderknapp for å få kabalen til å gå opp.

eller når ein byter ut blokka med trimmaren til blokka med kruttmål og dier, sø kan ein ha ei FL die i stasjon ein som vanleg, berre ein skruvar ho litt opp, slik at ein berre brukar ekspanderknappen i denne

Link to comment
Share on other sites

Då er vel kanskje ikkje denne dillon patenten heilt optimal, då regnar eg med at dia ovanfor på bilete kun er ei utstøytar die. må i sø fall ha ei die heilt til slutt med kun ekspanderknapp for å få kabalen til å gå opp.

eller når ein byter ut blokka med trimmaren til blokka med kruttmål og dier, sø kan ein ha ei FL die i stasjon ein som vanleg, berre ein skruvar ho litt opp, slik at ein berre brukar ekspanderknappen i denne

 

Riktig, det er nettopp slik eg gjer det, eg brukar ein universell utstøytardie før trimming. Når eg så byttar blokk så har eg ein vanleg FL die med ein konisk karbid-ekspanderknapp i stasjon nr. 1, med dia såpass langt oppe at hylsa ikkje blir pressa på nytt. Fungerar bra, men kan raskt bli kostbart og mykje styr om ein skal trimme mange kaliber.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...