Jump to content

Jaktklær fra Raptor Norge


Mullins

Recommended Posts

Brukt et sett under høstens jakt, kan ikke si noe annet en at jeg er storfornøyd med klærne. Fullt på høyde med andre dyre merkeklær, klart at det ikke står "goretex" klistret over plagget men for meg spiller det ingen rolle så lenge mebranen gjør jobben. Har forøvrig nok av goretex-klær hengende å samle støv...

Link to comment
Share on other sites

Sjekka med de, de har ikke nettbutikk ennå, men de jobber med det skrev de på FB veggen sin . Så på veggen deres at de har en komplett dress for 3500 ca , da må jeg prøve på det hvis størrelsen passer meg .

Skal bestille en dress på nyåret enten til meg eller dama da hun skal ta jegerprøven til neste år og trenger " enda en ny garderobe" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Har fått testet en dress siden i høst og den svarer meget godt til mine forventninger. Som det skrives her er dressen laget av et nesten lydløst stoff som har holdt kravet som jeg ønsker når det gjelder vind/vanntett samtidig som det puster godt.

Slik jeg har forstått dette kan det leveres dresser/enkeltplagg i alle variasjoner og priser.

 

Den jeg fikk var en "prototype" og det jeg savnet på denne, som visstnok skal være/bli rettet opp på, er plassering av lommer, snøringen, hette og en forhøyning av ryggstykket på buksen.

 

Så langt har den blitt brukt og med brukt mener jeg testet for å strekke grensene godt utover det en jaktdress bør tåle av slitasje og hva den er ment til, og den holder. Den har bla blitt benyttet i sammenheng med ved kløyving.

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig at du liker dressen jeger64 og at den stod til forventingene dine og behovet.

Alle disse tinga du ramser opp her vil bli rettet opp på neste parti vi får, så jeg mener vi har klart å få til en dress som kommer til å glede mang en jeger fremtiden. Det stemmer det at det er dresser / bukser og enkelt plagg i forskjellige mønster å kvaliteter og andre plagg som er jakt og fritids rettet. :D

Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/pages/Raptor-N ... 5892487020" target="_blank

 

Jeg glemte å legge inn FB linken deres, så også at de har en konkurranse der du kan vinne en bukse fra de, eneste du trenger gjøre er å LIKE siden så er du i konkurransen om gevinsten.

 

Fant ut at å trykke liker på bildene gikk ikke så jeg på siden , da er en ikke med i konkurransen .

 

Jeg har alltid slitt med det å finne tøy som passer og det at jeg kan ta mål og sende inn for å få det som jeg vil ha selv hvis det er noe spesielt er betryggende .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg fikk nettopp ei skalljakke med membran fra dem (såkalt trønderbunad) som skal brukes til daglig her, og må si jeg syns det ser veldig bra ut! Ser ut til å være bra sømmer, gode løsninger på lommer, bra glidelåser og fin passform.

 

/D

Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/pages/Raptor-Norge/142835892487020" target="_blank" target="_blank

 

Jeg glemte å legge inn FB linken deres, så også at de har en konkurranse der du kan vinne en bukse fra de, eneste du trenger gjøre er å LIKE siden så er du i konkurransen om gevinsten.

Bare å kjøre på folkens. LIK DENNE SIDEN

1/1000 sjanse for en så dyr premie uten kostnad for "lodd" skal du lete lenge etter!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...