Jump to content

Bra tilbud fra LEE.


Nagant 762

Recommended Posts

Direkte fra LEE kan du nå kjøpe ett " Lee 50th Anniversary Breech Lock Challenger Kit".

Prisen for settet blir 136 $ ( 700 kr), pluss fortolling.For å få ett komplett ladesett til ett kaliber, må man i tillegg kjøpe die-sett(her er det beregnet etter prisen på ett RGB-sett) og avstandsmål til hylsetrimmer, samt hylseholder. Det koster ca 25 $ ekstra (135 kr.) Hvor mye fortollingen koster er jeg usikker på, men det kan da ikke bli mer enn 500,- (eller ??????). Totalt kommer vi da opp i omtrent 1350,-.

Tilsvarende utstyr i Norge, etter Midways priser, kommer på omtrent 2050,-. En besparelse på ca 700,-. Noe som kan brukes til å kjøpe omtrent 1 kg krutt og 1200 tennhetter.

Nå har jeg brukt Lee's utstyr en stund, og er kjempefornøyd. Men selvfølgelig er det en del av dere som ikke ville hatt dette utstyret om dere fikk betalt for å ta det. Dere om det. :wink:

Ett par tips til de av dere som evnt bestiller. I feltet "state" MÅ det skrives inn minst 1 (maks 2) bokstav(er). Det spiller liten rolle hvilke(n).

Kredittkortnummeret MÅ skrives inn som en sammenhengende tallrekke.

 

http://www.factorysales.com/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

om dere sammenligner prisene fra US med Midway ,,:-) er det store besparelser på stort sett allt du kan tenke deg ,men det er flere aktører i norge ,som har svært mye lavere priser en Midway :D

Du sparer fort store penger på å ta tlf`n i bruk 10-15 min ,til feks jaktdepoet etc etc

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som er verdt å merke seg når man handler hos Factorysales, er at de tar et gebyr på 35% av ordreverdien ved sending til utlandet.

 

Nå sitter både Hjemmelading.no og Interarms med mye LEE varer på lager til gunstige priser her hjemme..

 

Midway er vel kun et sted der man handler hvis ingen andre klarer å levere varen.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Og i dag lå hentelappen i postkassa, 12 dager etter bestilling. :D Har opplevd, flere ganger, å vente lenger på ting som er bestilt innenlands. :evil:

Totalprisen kom på 970,69. 702,69 til LEE, og 268,- i fortolling og mva.

 

Ser at hjemmelading.no skal ha 1100,- + frakt for samme settet, og interarms skal ha 1490,- inkl ett standard diesett ( hvor mye koster det ? 200 - 300 ?)

Så da har jeg faktisk spart nok til å kunne kjøpe 1000 tennhetter, og samtidig ikke betale mer enn her hjemme.

Så blir spørsmålet om det var verdt det ? Må vel kunne svare ett ubetinget JA på det.

Og som osw uttalte :

Men spenningen ved å få pakke i fra "onkel i Amerika" er ubetalelig.
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...