Jump to content

Børsemaker i Vestfold


EarthBridge

Recommended Posts

  • 1 month later...

Jeg ønsker også å finne en god børsemaker her i Vestfold. Liker å snakke med folk ansikt til ansikt og vil derfor ha en børesmaker som jeg kan dra til med stæsjet. Børsa mi trenger en kutt, gjengejobb og fluting men siden børsa er kjøpt brukt uten noe logg(Sauer 200) aner jeg ikke tilstand på pipa så jeg kommer ikke til å bruke ei krone på løpet før jeg har fått skutt med den og sett hvor i levetiden den ligger(sannsynligvis godt innenfor min skytterferdighet men man vet jo ikke).

 

Om vedkommende er litt dyr gjør ikke noe så lenge han vet hva han holder på med og ikke er en "rørlegger" med interesse for våpen...

Link to comment
Share on other sites

Hans Kristian Wear, med verksted på Steinsholt, har gjort en veldig god jobb for meg, jeg har kjøpt to våpen av ham, og har fått kjempegod service. Kan ikke gjøre noe annet enn anbefale ham :!:

I tillegg er han fantastisk til å skyte og ein utruleg triveleg kar :-)

Link to comment
Share on other sites

Arild som drev eller driver Norvåpen AS gjorde en meget god jobb på en Rem 700 for meg en gang i tiden. Vet ikke om han driver ennå, men svaret på det er bare en telefonsamtale unna.

 

Her er infoen jeg fant på ham nå:

 

Norvåpen AS

Besøksadresse:

Gravdal

3158 ANDEBU Postadresse:

Postboks 58

3108 VEAR Telefonnummer:

33441550

Telefaksnummer:

33441549

 

 

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

I vestfold pr idag er Hans Christian Wear vanskelig å slå! I motsetning til endel andre BM pleier han også å holde leveringstidene på ett svært anstendig nivå.

 

Arild Norbotten har ikke vært aktiv børsemaker på snart 8 år og ifølge han selv kommer han heller ikke noengang igjen til å bli det

Link to comment
Share on other sites

I vestfold pr idag er Hans Christian Wear vanskelig å slå! I motsetning til endel andre BM pleier han også å holde leveringstidene på ett svært anstendig nivå.

 

Arild Norbotten har ikke vært aktiv børsemaker på snart 8 år og ifølge han selv kommer han heller ikke noengang igjen til å bli det

Har vært i kontakt med HCW, men han kunne ikke flute piper iflg han selv. Hadde ikke utstyr til det. Kutte, krone og gjenge tok han 650,- noen som høres rimelig ut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...