Jump to content

RCBS Rock Chucker Supreme


EarthBridge

Recommended Posts

Hei

Nå har jeg lest ladeboken fra perm til perm ett par ganger og skulle til å bestille ett lyman sett fra jaktdepotet (det som ligger på finn.no). Men vinglepetter som jeg er så sendte jeg en forespørsel til en lokal butikk og fikk til svar at de kan selge meg RCBS Rock Chucker Supreme ladesett til 2485,- Det hørtes jo billig ut tenkte jeg og skulle sjekke litt på nett hva det inneholder. Da ble jeg litt i stuss. Jeg finner flere som selger RCBS Rock Chucker Supreme master kit pris fra 3100,- og oppover.

Jeg gikk så inn på RCBS sine nettsider for å finne ut mer der, men klarte ikke å bli noe klokere.

 

Er det settet jeg har fått tilbud på (2485,-) det samme som RCBS Rock Chucker Supreme master kit, eller er det to forskjellige sett. Magefølelsen forteller meg det siste, men hva inneholder da det settet til 2485,-?

 

Joro

Link to comment
Share on other sites

Men det er Alvestad.... :)

Sånn off topic. Greit dere dytter inn flest mulig merker i annonsene på finn.no.

Men det er rimelig irriterende å søke på rcbs å se lyman.

Akkurat like irriterende som å søke på en hvilken som helst rifle for å få opp Howa.

Mulig å kutte ned litt?

 

Tanken har streifet meg også..

Link to comment
Share on other sites

Alvestad på hjemmelading.no selger Master Supreme settet til kr 3100,-

Midway ligger nå på kr 3299,- ser jeg.

 

Jeg startet med dette settet, og er godt fornøyd. Har gjort meg noen erfaringer, og det har nå ballet på seg med litt ekstra "kit & stash" :)

Jeg fant fort ut av elektronisk vekt var en fin ting å ha.

Hornady GS-1500 går nå for kr 383,- på Midway, og det er billig! Med max kapasitet på 1500 grain, burde den tilfredsstille de fleste behov. NB! Kruttskåla som følger med er ikke noe særlig, så jeg bruker skåla som følger med 5-0-5 vekta i Supreme-settet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...