Jump to content

Prosjekt Adelbert


HB

Recommended Posts

Eg har lenge sysla med tanken om å bygge om ei av mauserane mine, (M59 skal forbli orginal i vert fall så lenge eg har den) så valget falt på ei M98 frå 1938 :?

Grunnen til at eg har syslet med denne tanken og ikkje kjøper ei ny T3,Hova eller ei Remington, er at våpenkortet mitt er fullt og eg skal ha ei rifle som nevøen, og litt senare, min sønn kan bruke på rådyr og elgjakt , (dei kjem jo aldri til å ta seg råd til å kjøpe si eiga rifle så dei kan like godt få bruke ei av mine :shock:8):roll:

 

Raudnakke ble ein av mine reddende engler i detta prosjektet, han ringte meg og lurte på om eg var intressert i løp (nytt i cal 308 laga på kongsberg) stokk, dempar og pikka skinne med ringar.

normal_Mauser_02~0.JPG

Her er han sammen med mauseren og delane som eg kjøpte!!!

 

Alt blei overlevera til denna karen, og dei skulle vel vera i dei beste hendane tenker eg!!! :wink:

 

normal_Mauser_03.JPG

 

Og resulatet blei som dette :D:D

normal_Mauser_04.JPG

 

Adelbert ble tatt med på skytebanen for innskyting og prøving :):forvirra: , 10 skudd med puss mellom kvart skudd (kobberbørste og solvent) så puss mellom kvart 3 skudd, kjedleg men etter mi meining er det nødvendig og skyte inn eit nytt løp :wink::roll:

normal_Mauser_06.JPG

 

Glimrede forhold me har under innskyting , det var ikkje at ei einaste vann rose!! :mrgreen::mrgreen:

normal_Mauser_07.JPG

 

Arbeidet som blei gjort på Adelbert var: sette i nytt løp og tilpasse kammer.

Gjenge og kappe løp (53cm),brunere pipe, smi om hevarm.

ny sikring.

montere og tilpasse montasje og bedde stokk.

Alt blei gjort av Vågsland i Drangedal og etter mitt skjønn er et veldig bra utført arbeid og eg er godt fornøgd med dei!!!

Så om dette prosjektet lønte seg er svaret Nei, kjøp heller ei T3 eller lignande, så sant att ein ikkje har fullt våpenkotrt då!!!! :wink::wink::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Se der HB.. den børsa ble jo fin jo.. :D

 

Nå venter vi bare på bilder fra skivene :wink:

 

@Smevik: Den stokken er en Butler Creek som harfått litt innvendig avstiving og ei Pachmayr Decellerator kolbekappe tilpassa før den ble Duracoata.. B&C-stokkendu nevnervil nokvære et bedre utgangspunkt rett ut av eska, om enn noe tyngre..

Link to comment
Share on other sites

@Smevik: Den stokken er en Butler Creek som harfått litt innvendig avstiving og ei Pachmayr Decellerator kolbekappe tilpassa før den ble Duracoata.. B&C-stokkendu nevnervil nokvære et bedre utgangspunkt rett ut av eska, om enn noe tyngre..

 

Hadde fryktet at den skulle være tung. Hele poenget med elgbørsa mi er jo at den skal være så lett som mulig. Ser B&C oppgir vekt til ca 2 lbs.

 

Det øverste bildet av deg er forresten litt sånn "ukens flørt". Forstyrrende. Kanskje en ide til en kalender vi kan selge til inntekt for NOJS. "Raudnakke poserer bak børser". Dette hadde nok passet til november.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en ide til en kalender vi kan selge til inntekt for NOJS. "Raudnakke poserer bak børser". Dette hadde nok passet til november.

 

La oss bare håpe det ikke blir sånn som med værdama som reduserte tekstilmengden når temperaturen steg. Regner da med å klore ut øynene mine i slutten av mai :lol:

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

@Smevik: Den stokken er en Butler Creek som harfått litt innvendig avstiving og ei Pachmayr Decellerator kolbekappe tilpassa før den ble Duracoata.. B&C-stokkendu nevnervil nokvære et bedre utgangspunkt rett ut av eska, om enn noe tyngre..

 

Hadde fryktet at den skulle være tung. Hele poenget med elgbørsa mi er jo at den skal være så lett som mulig. Ser B&C oppgir vekt til ca 2 lbs.

 

Det øverste bildet av deg er forresten litt sånn "ukens flørt". Forstyrrende. Kanskje en ide til en kalender vi kan selge til inntekt for NOJS. "Raudnakke poserer bak børser". Dette hadde nok passet til november.

 

Jaaaa då gjeng me for den raudnakke, Poserar du i november skal eg posere i desember!!! :wink::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...