Jump to content

Hjelp med lading med lette kuler i 6.5x55


Mauser68

Recommended Posts

Som overskrifta seier så lurer eg litt lading av lette kuler ned i 80- 95 grain kuler til 6.5x55. Har ein Mauser med Kongsberg løp på 57 cm med 8 1/4 stigning. Dette løpet skal stabilisere bra kuler frå 120 - 140 grain, og det er der det hovedsaklig vil bli brukt.

Men har litt planer om å bruke den litt til varminting på mindre dyr også. Lurer derfor på å prøve med lette V-max kuler for å få litt flatere kulebane. Men før eg kjøper ei pakke med kuler, så lurer eg på om det er andre som har prøvd seg på lette kuler og den stigninga der ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg aner ikke stigningen i mitt Blaser R93 løp, men 95 grains Vmax amler helt utrolig bra i alle fall! Men, det der med flat kulebane gjeler egentlig på relativt korte hold. Sjekk kulebanen for eksempel i PCB, kort lett kule = ikke imponerende BC = dårlig kulebane om du skal skyte langt.

Link to comment
Share on other sites

Se der ja, det letter litt på trykket i topplokket. Sierra HP og V-max er vel dei kulene eg har kikka på også. Så dette må prøves ut. Har nettopp bestilt meg litt diverse ladeutstyr frå USA no, så det blir ein artig høst med lading og testing.

 

Takker for svar alle sammen Og er det fleire som har grom ladninger med lette kuler, så kan dei gjerne poste dei her.

 

Skal prøve å være litt forsiktig med ladinga til å begynne med ja. Men klarer vel ikkje å sprenge Mausern med ein liten tabbe heller. Men skal ta det med ro ja.. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...