Jump to content

Bourne Identity


Menace

Recommended Posts

Hei folkens, etter og ha sett Bourne Supremacy og Ultimatum i det siste så måtte jeg nesten se Bourne identity igjen i dag, Geniale filmer den trilogien. '

 

Men jeg lurte på om noen som har sett denne filmen vet hvilken rifle han som ble skutt i åkeren med dobbelhagla hadde? Den var halvautomatisk, hadde demper som han tok av j***** kjapt, i god hollywood stil, også et kikkertsikte som han tok av like fort. Hvilken rifle var dette?

 

http://imdb.com/gallery/ss/0258463/Ss/0258463/12525.jpg?path=gallery&path_key=0258463

 

eneste jeg fant

Link to comment
Share on other sites

Den var halvautomatisk, hadde demper som han tok av j***** kjapt, i god hollywood stil.

 

Uten at jeg har sett filmen, fåes enkelte av de våpentypene med flammedemper som er gjenget i frontenden slik at flammedempern sitter på våpenet selv med lydemperen montert, i tillegg er det mulig å få dette med brutte gjenger fra noen amerikanske demper produsenter, da har du en 1/2 turns vridning før dempern er løs..

Link to comment
Share on other sites

Hva skal du bruke rifla til? Ifølge politiets rundskriv, http://www.politi.no/pls/idesk/docs/f1584589072/dispensasjonsliste070619.pdf

Er denne rifla kun lov til bruk på skytebanen... !?

 

Og problemet med det er ??

 

Han skal vel bruke den til praktisk skyting. :wink:

 

Er self. ikke noe problem med det!

For all del... Kom bare tilf. over rundskrivet til politiet, og tenkte jeg skulle spare ham kronene på søkn. hvis han ikke var klar over at denne rifla ikke er lov å jakte med!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...