Jump to content

Hylster til Pardini GT9


Are

Recommended Posts

Etter å ha levert inn P80'en, har jeg bestemt meg for å bruke min Pardini GT9 til praktisk inntil videre. Men, jeg sliter litt med å finne et hylster til pistolen (brukte et Bianchi hylster på sist klubbstevne, det fristet ikke til gjentakelse............)

 

Har funnet et Riwal hylster hos Børselars, men både pris og tidligere erfaring med den sjappa gjør at jeg vegrer meg for å handle der i gården.

Er det noen her på forumet som har et hylster til sin Pardini de vil anbefale? Har tittet litt på CR Speeds "universale" modeller, men kvier meg for å bestille noe som ikke passer.

Link to comment
Share on other sites

CR-Speed WSM2 passer helt fint og har alle justeringsmuligheter du kan ønske deg, bruker et til min GT40. GTen har ganske bred avtrekkerbøyle, så du trenger ikke noen av innleggsplatene som brukes for å tilpasse hylsteret til forskjellige pistoler med ulik bredde på avtrekkerbøylen.

 

Riwal er forsåvidt greit nok hvis det passer deg, men har mye mindre muligheter for justering av posisjon og vinkel på pangen. Fikk levere tilbake det jeg bestilte sammen med GT40en.

 

CR magholdere funker også bra

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har skutt praktisk med min GT9 i snart 1 år. Jeg bruker det "orginale" Pardini hylstret som selges som tilbehør. Det fungerer meget bra og pistolen sitter godt fast når den skal det, og er lett å trekke.

Jeg er meget fornøyd med GT9, men sikler litt på en GT40. Noen som har erfaringer med den nye IPSC modellen fra Pardini?

Har selv fått laget magasin bunner, magwell og grepsplater til min GT9. Jeg kan starte med 21+1 skudd nå, så det veier litt opp for ulempen med å skyte minor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...