Jump to content

Jaktutstyr..FREE shipping.


Mr.Polar

Recommended Posts

Har bestillt en del fra forskjellige firma rundt i værden. Noe som ikke er bra,noe som er mindre bra,å noe saker som er helt topp.

Kommer helt ant på øyet som ser å bruken man skal ha på det man kjøper.

Her er link på enn plass jeg handler fra: http://www.aliexpress.com/category/1000 ... FreeShip=y

Å det er ikke bare jaktutstyr jeg handler..men R/C..småværktøy..div.

 

Å her er en til: http://www.dinodirect.com/wholesale-hunting-6051/

 

Jeg handle alle typer batteri jeg bruker på nett. Som et eksempel så koster 1 stk 2032 batteri i butikk ca 35 kr..jeg betaler 20 kr for 50 stk på nett..å det ink frakt.

Har å en laser til hagla..hvorpå 1 batteri koster 50 kr hos gullsmed/optikker..jeg betalte 9 kr ink frakt for 10 stk..

Det er ikke rart netthandelen har eksplodert di siste år.

Link to comment
Share on other sites

Ja man kan spare sykt med penger ved netthandel. Kjøpte nettopp en del xbox stesj fra usa å sparte vertfall 1500 kr.

Å kjapt går det også.

Eneste eg ikkje liker med å handle fra nett er at eg liker å sjekke ut tingen først.

Å vist man må bruke garantien.

Men er begynt å handle mer på nett.

Link to comment
Share on other sites

Ja gjemt over er vell DX litt rimeligere enn di 2 andre jeg linket til,men summa summarium så har man"bra"utvalg fra alle 3 til sammen :mrgreen:

Har handlet mye fra DX også..ingen problemer dær heller.

Ca 3 uke leveringstid..å jeg foretrekker å handle på en plass jeg kan bruke min Pay-Pal konto..

Link to comment
Share on other sites

Når vi er inne på kvalitet..jeg kjøpte en sekk fra Alixpress for litt tid tilbake.

En sekk som jeg tilltenkte kortere jakt-turer eller ettermiddagsturer etter rype.

En super sekk på bare 8 liter,men manglet så klart viltnett.

Da måtte jeg bruke litt av min kreative hjærne :)

Sekken ser slik ut..med tynne skulderstropper,mage og bryst rem. Sitter som klistret til kroppen.

07092011700.jpg

Men jeg måtte modernisere den litt. Kjøpte et viltnett fra Norrønna..et slik som skal være på deres jaktsekk(er),å sydde på 2 kroker som fulgte med sekken.

07092011707.jpg

Når jeg monterte alt dette sammens ble det slik.

07092011698.jpg

Legg forøvrig merke til patronholderen som jeg sydde på venstre skulder.

Siden kvotene jemt over er lave fant jeg ut at 4 patroner dær,samt 2 i våpenet skulle holde.

6 skudd skulle vell resultere i allefall 1 fugel i sekken. Så den må av slik at jeg når tak i mer amo.07092011701.jpg

Total kostnad ca kr 450.-

Sekken alene kostet 180.- ink frakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...