Jump to content

Smith & Wesson M&P22 - felt-22 ?


oysteinlarsen

Recommended Posts

S&W rir på "22-klonebølgen", modellar som replikerar ein fullkaliber-pistol i tyngde og "følelse" - sjå tidlegare og noverande modellar frå SIG, til dømes. Dette siste tilskotet til hypen visar seg å vera produsert i Tyskland av Umarex-konsernet (Walther), sidan S&W ville ut på markedet fort og ikkje hadde produksjonskapasitet. Det kan frå tidlege rapportar virka som om kvaliteten er noko betre enn somme andre tilsvarande pistolar. Særskild vil eg nemne sinkbøttesleiden til SIG Mosquito.

 

Tysklandsproduksjonen førar til to ting. Det eine er ein manuell sikring, i motsetning til kva ein kan få i ordinære M&P-modellar. Dette for at dei skal koma seg rundt importrestriksjonane inn til the US of A. Det andre er at den er utstyrt med det same gjenga løpet som Walther P22, og med det er kompatibel med det hendige lyddempar-adapteret som P22 brukar. Now we're cooking with gas.

 

Eg er lei av å dra på røyrtang til feltskyting. Den er ikkje eit feltvåpen, og har aldri vore det. Eg elskar å skyte med GSP'en, fordi den skyt himmelsk bra, men eg har til feltbruk lenge tenkt på å skaffa meg ein MKII/MKIII, slik som Alle Andre I Heile Verda, eller kanskje ein gammal Colt Woodsman eller til og med ein Hi-Standard for å vera sær. Vekselsett er nok ute av diskusjonen sidan militærpistolen min ikkje har noko slikt. Fordelen med denne modellen her, er håndtering som minnar meir om det eg skyt mest med på grunn av det tilsvarande formatet, ut frå koss eg kan sjå. Eg hadde ikkje kjøpt Mosquitoen grunna sleidematerialet, og somme andre eg har prøvd har ikkje passa meg. Ein .22-1911 slik Pedersen har, er kanskje eit alternativ for Selskabsforeningen John Moses Brownings Minde, men ein bonus med denne her er at eg er dempar-klar frå starten av, noko som er ein fordel sidan eg likar å trene med .22 og lyddempar til min og naboane sin glede.

 

Om prisen ikkje er ueffen, vil eg nok ta ein tafsetur. Tippar desse vil koma til Winge i så fall- Rino er vel på ferie fram til utpå hausten. Fram til det: er det nokon andre som har sjekka om desse kan bli aktuelle her på berget? Eg har ikkje tenkt å handla før til neste sesong uansett.

 

Stort godt grep, ikkje altfor tung. Det store spørsmålet blir avtrekket. Om det ikkje er godt nok til felt, og visar seg å vera vanskeleg å få reint utan større investeringar, går eg nok forbi denne.

 

xPC26.jpg

 

Med ein slik på, blir det livsfarleg å vera tom ølboks bak vedskjulet ein varm sommardag. Lyddempa .22 er for pistolar det ein MG eller ein MR4 er for bilar: liten og lett, og så morosamt at det nesten skulle ha vore forbode.

 

oxp65.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den lå på Winge sin nettside en stund men er fjernet nå. Kommer den ikke til Norge allikevel? Jeg er litt nysgjerrig på den saken der :) Performance Center utgaven av S&W M41 har liggi på nettsida til Winge i over et år uten å komme til butikk. Venta i 6mnd på at de skulle få inn S&W 686 også, men orka ikke vente på svar og kjøpte på interarms. Hvorfor klarer ikke winge å levere?? Er det andre som kan få tak i S&W m&p22?

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til Winge. Den er bestilt og prisen vil være 4-5000. Men når den er på lager viste de ikke.

 

Må få opptaterig når du har pistolen i hus. Må innrømme at jeg har litt lyst på en :winke1:

Jeg formulerte meg nok litt klomsete der... Winge har bestilt våpenet , ikke jeg. Men må innrømme at også jeg har lyst på en :) Men jeg må nok få tafset litt på den før kjøp. Jeg er veldig nysgjerrig på avtrekket og siktet.

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til Winge. Den er bestilt og prisen vil være 4-5000. Men når den er på lager viste de ikke.

 

Må få opptaterig når du har pistolen i hus. Må innrømme at jeg har litt lyst på en :winke1:

Jeg formulerte meg nok litt klomsete der... Winge har bestilt våpenet , ikke jeg. Men må innrømme at også jeg har lyst på en :) Men jeg må nok få tafset litt på den før kjøp. Jeg er veldig nysgjerrig på avtrekket og siktet.

 

Ja går fort i svingene av og til :) Men tar gjerne i mot tilbakemelding nå du har fått "tafset" på den :D Stoler ikke alltid på de review video fra YouTube

Link to comment
Share on other sites

:DTIPS: I en dialog (som det dere holder på med nå) er det ingen vits / mening i å sitere innlegget du svarer på. :D

Tidvis kommer det inn nye innlegg etter det man svarer på, og da er det fint med litt kontekst. Men det går an å klippe bort litt av innlegget man siterer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fulgte rådet fra jarex og kontaktet jakt og friluft. Fikk en pris på under 4k ..en fornuftig pris mener jeg. Så da er det bare å håpe på at den kommer. Blei advart om lang vente tid. "Time vil shåw" som Blodstrupmoen ville sagt det.

Winge svarer jo ikke så da blei det sånn :)

Link to comment
Share on other sites

 

Med ein slik på, blir det livsfarleg å vera tom ølboks bak vedskjulet ein varm sommardag. Lyddempa .22 er for pistolar det ein MG eller ein MR4 er for bilar: liten og lett, og så morosamt at det nesten skulle ha vore forbode.

 

hva er en MR4?

Link to comment
Share on other sites

 

Med ein slik på, blir det livsfarleg å vera tom ølboks bak vedskjulet ein varm sommardag. Lyddempa .22 er for pistolar det ein MG eller ein MR4 er for bilar: liten og lett, og så morosamt at det nesten skulle ha vore forbode.

 

hva er en MR4?

 

Blæ. MR2. Orsak.

 

Under 4K...OK, då skal me sjå om ikkje denne lille tassen blir aktuell.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da er nedtellinga igangsatt :)

Om ca. 1mnd skal pistolen være i hus! Eneste minuset er at jeg da må kvitte meg med min Smith & Wesson m41 'snufs'... Dama på våpenkontoret er sikkert ikke interessert i å la meg ha 2 pistoler i .22 til feltskyting vil jeg tro.

M&P22 er vel ikke liten nok til å snike seg inn i spesial felt?? Litt synd å sette m41 til salgs når vi har blitt så gode venner :)

Noen som veit om en ok demper til denne? Jeg veit det er litt tidlig å spørre om siden den ikke har kommet til Norge ennå, men det er jo samme løp som Walther p22.. Så samme lyddemper går vel på m&p22. Tenkte på a-tec men usikker på diamanter med tanke på siktet.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...