Jump to content

Underlag ved oppbevaring av våpen?


vingemutteren

Recommended Posts

Du kan også prøve å skjære til en matte beregnet for plassering i vindfang etc. Disse er tykke og har gummi under slik at de er vanntette. I tillegg tåler de brutal rengøring. Vi har en slik en fra IKEA og den har tålt vann, gjørme, drit, sand og snø. Og ja, vi har to små gutter i huset... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Håndvåpen, våpendeler og amo (om der blir ledig plass). Har to like skap (DUUN SGS17), der det ene er/blir utrustet kun med hyller, og det andre er for langvåpen.

Ligger/står pistoler og revolvere godt i den plastikk saken der da?

 

Chiefen.v-2. Lånt? :wink:

 

Har faktisk litt gummi matte liggende når jeg tenker meg om ( ikke lånt, men fått på jobb). :lol:

Link to comment
Share on other sites

Skyterene står i vinkel med løpet pekende nedover, kun løpet og skjefte er i kontakt med stativet. Pistoler fra størrelse mouse gun til håndkanon står støtt som fjell. Det følger med en slags syntetisk filt-tape som man forer med. Jeg har sprayet denne med rusthindrende "olje" for godt mål.

 

Fordelen er selvsagt at man får plass til 4 skytere på mindre plass enn èn tar opp hvis du legger den på en hylle. Faren for overflaterust er også lavere når mindre overflate er i kontakt med underlag..

 

PS.

Det er montert stålpinner på innsiden av plasten som stiver opp hele greia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...