Jump to content

Bygging av felteisse.


Aslakhv

Recommended Posts

Har lura på å bygge eller skaffe ei eisse for å prøve meg litt og kanskje lage nokon knivblad... :shock:

 

Så har sett litt på internettet og har funne nokon eisser som er til salgs men er litt dyrt for meg..

Såååå.. eg har tenkt å prøve å sveise sammen noko, kanskje nokon har nokon tegningar eller tips?

Har ei 4 mm stålplate liggans på låven, er detta stødigt nok som bord og føtter?

Trauet må vell vera av støypejern så det blir vell frå Steen Nielsen http://www.smie.no.

 

Kva slags utstyr vil vere viktigast under smiing av knivblad?

 

Nokon som kjenner til eit stål som er lett å starte med? Og kvar kan eg i såfall få tak i det?

 

På førehand Takk, - Aslak. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jøss! Bremsetrommel hadde eg aldri kommi på å bruka om ikkje du hadde sagt i frå!!!

 

Takk skal du ha, sparte meg for eit par tusen kroner der du!

Må bare finne meg ein gammal støvsugar til å blåse luft no så gjeng d framover.

 

Får meg ein trommel i morgo, så då blir det kanskje litt sveising i morgo.

 

- Aslak.

Link to comment
Share on other sites

Støvsugere blåser hardere enn nødvendig med mindre du lager en stor åpning som slipper ut overflødig luft. Jeg lagde en gang ei esse basert på gammel stålfelg foret med leire, med støvsuger til blåsebelg. Det blåste så hardt at brennende kullbiter fløy opp i lufta, kullet brant opp på et øyeblikk, og stålet ble ikke ordentlig varmt. For kraftig luftstrøm i forhold til størrelsen på kullhaugen gir lavere temperatur fordi det simpelthen blir luftkjølt. Jeg løste problemet så noenlunde ved å skjære ut et stort hull i røret inn til essa. En svakere og mer stillegående vifte i stedet for støvsuger er nok en mer elegant løsning. En gammen hårføner stilt på laveste nivå gjør nok jobben.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...