Jump to content

Demper til 300 WSM


Styrmann1

Recommended Posts

Hei!

Er det noen som har erfaring med Sonic demperen på 300 WSM.

Vurderer å kjøpe en "danske" da den får gode skussmål. Men så er det noe i bakhodet som advarer mot å leke med djevelen.

 

Tar imot alle råd og erfaringer som måtte komme!

 

Har nylig kjøpt en 300 WSM Remington 700 ss. Kjempefornøyd med kalibret. Samler godt med hjemmeladet ammo. Morsom patron kan man si! "stutt og feit"

Link to comment
Share on other sites

Hehe

Ammo har jeg nok av. Damer er oppskrytt. Det må nok bli Wiskey.

Hva mener du med "bedre kvalitet til halv pris?" Det går nok ind under begrebet fabrikationshemligheder 8)

 

Det har formodentligt noget at gøre med at en Dansk konstruktør ikke har opfattet at samme produkt bliver bedre af at få fordoblet prisen :wink: .

Derimod viser det sig ofte at kvaliteten kan øges samtidigt med at prisen reduceres. Dette forhold er baseret i efektivisering og markant øget volumen.

Målet må være størst dB reduktion pr. krone.

Link to comment
Share on other sites

Da leser jeg ditt innlegg som positivt til det danske alternativet på et magnum kaliber.

Det er jo så mange meninger, ofte flere meninger enn folk da det gjelder dette temaet.

 

Jeg får inntrykk av at "mitt valg er det eneste rette" om du forstår hva jeg mener. Det er dumt å finne opp kruttet på nytt. Av den grunn synest jeg det er greit å spørre etter andres erfaringer da vi har et forum som åpner for muligheten til å spørre om råd!

 

Mvh

Dagfinn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...