Jump to content

Norma D-spiss


ungjeger14

Recommended Posts

Eg arva for ei stund siden ein Krag, og med fulgte det ein del kuler; På pakken står det "6.5mm. D-spiss. 9 gram. Plettert stålmantel". Er det nokon som har erfaring med denne kula?

 

Kunne tenke meg ladedata til denne for 6.5x55 vist det er nokon som har? Trur kulene er nokre år gamle for å seie det slik, men dei ser heilt nye ut så det skulle ikkje vere noko problem sån sett. Kan det vere skadelig å skyte desse i løpet siden det er stålmantel :?:

 

Mvh ungjeger14 :D

Link to comment
Share on other sites

Dette var den vanlige kulen for konkuranseskyting i DFS frem til en gang på 60 tallet. Den sliter ikke mer på løpet nå enn tidligere. I en krag som har brukt denne kula før, spiller noen skudd til ingen rolle.

Jeg ville ikke brukt den i dagens konkuransevåpen, men stålmantel var vanlig tidligere. Stålet var belagt med kobbernikkel eller med tambak, slik at stålet ikke kom i direkte kontakt med løpet (teoretisk sett).

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar! Det har seg slik at eg ha ca 800 slike kuler, og vil helst kunne bruke dei til noko når eg først har dei. Løpet i Kragen skal vistnok vere nytt da forige bruker ikkje hadde skutt med den etter løpsbytte. Har og ein Sauer 202 i 6.5 som eg kunne tenkt meg å bruke dei i. Men vist folket meiner at desse kulene vil slite vesentlig meir på lopet en Ei moderne kule med kopper så bør eg kanskje revurdere det? :x

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar! Det har seg slik at eg ha ca 800 slike kuler, og vil helst kunne bruke dei til noko når eg først har dei. Løpet i Kragen skal vistnok vere nytt da forige bruker ikkje hadde skutt med den etter løpsbytte. Har og ein Sauer 202 i 6.5 som eg kunne tenkt meg å bruke dei i. Men vist folket meiner at desse kulene vil slite vesentlig meir på lopet en Ei moderne kule med kopper så bør eg kanskje revurdere det? :x

jeg ville ikke skutt disse i en ny pipe.

ville brukt de til noe annet. feks skutt de i en passe slitt pipe. for de av oss som har mange piper er det greit å slite på en ferdig slitt pipe med slike kuler

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...