Jump to content

9 mm og 45. Har godkjente søknader og skal handle hva, hvor


SIGBoy

Recommended Posts

Hei alle sammen. Har i dag en .22 s&W universal champion fra Performance Center, en hammerli x-esse, samt en s&w 686 Performance center .357 i bestilling,

 

Jeg ønsker å få litt inspill på hva som er bra der ute, for det er en jungel. Dere skjønner sikkert i hvilken ende av skalaen jeg ønsker pistoler utifra hva jeg har fra før. Har

godkjente søknader for 9mm og .45. samt .357.

 

hadde vært hyggelig med saklige svar

Link to comment
Share on other sites

synes det med å notere ned ambisjonsnivåer burde kortes ned til 2 sjangere, hobby eller konkuranse, noen graderinger blir poengløse der i diskusjonene ser det ut til fra tidligere tråder :)

 

som svar til topic.

 

.45 for militærfelt -> Tanfoglio Gold Match, STI Targetmaster/Trojan 6"løp, Para-Ordanance, S&W SW1911 Performance Center. (mange av desse kan fåes i 9mm)

Link to comment
Share on other sites

En SIGboy trenger jo en Sig, og Sig Sauer har jo et par søte versjoner av 210 (har også bare godt å si om capsicum, som selger dem).

 

 

 

Har en 9mm Tanfoglio Match og en customisert .40 STI Edge til salgs hvis det frister..

Link to comment
Share on other sites

Ambisjonsnivået er fra midten av listen og opp. Samt snuse på topp 3 et par ganger i året. 45 til militær, 9 til grov.

 

Gode tips så langt.

Min erfaring er at det er vanskelig å snuse på toppen i grov med et våpen i 9 mm. Uansett om vi snakker bane eller felt.

Link to comment
Share on other sites

.45 i militær er ikkje noe problem sett i forhold til 9mm, ihvertfall ikkje vist man har våpen med 6" løp, lader man selv i tillegg er det definitivt ikkje noe å utsette på, liker selv litt bedre rekylfølelsen i .45 kontra 9mm som kan være litt skarp/brå (som sagt kun egne preferanser).

Link to comment
Share on other sites

Dere skjønner sikkert i hvilken ende av skalaen jeg ønsker pistoler utifra hva jeg har fra før.

 

hadde vært hyggelig med saklige svar

 

Overprisede tøysemodeller ???

:P

 

Til grov er nok noe i 32 å foretrekke. Skyter selv meget bra med min kones STI targetmaster (6" 9mm 1911) i felt. (Nok til å bli kretsmester i oslo i allefall) Med lang sledie og løp er det ike mye rekylimpuls igjen med militærfelt ladninger...

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen. Har i dag en .22 s&W universal champion fra Performance Center, en hammerli x-esse, samt en s&w 686 Performance center .357 i bestilling,

 

Jeg ønsker å få litt inspill på hva som er bra der ute, for det er en jungel. Dere skjønner sikkert i hvilken ende av skalaen jeg ønsker pistoler utifra hva jeg har fra før. Har

godkjente søknader for 9mm og .45. samt .357.

 

hadde vært hyggelig med saklige svar

 

Hva med en Pardini GT 45, med ekstra topp :-) 9mm og 45 med presisjon til det ytterste. men i grov vil jeg også anbefale en Pardini 32 SW

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...