Jump to content

Ruger Blackhawk som spesialrevolver.


E-TEC

Recommended Posts

Er det noen som vet om en Ruger Blackhawk passer i spesialrevolver "kassen", selvfølgelig med nedkortet løp.

 

Jeg skal kjøpe meg en revolver som er godkjent til bruk i spesialrevolver klassen,og har litt single action feber for tiden. :)

Link to comment
Share on other sites

Tønna på supersvarthauken min i .44 har ein diameter på 44 mm, so det går brillefint på bredda. Dette er eit prosjekt eg GJERNE vil lese og sjå her på kammeret. Do it! Eg skal komme med so mykje umoralsk støtte og dårlege råd som eg er i stand til. :D

 

(Eg er dog enig med Herr Herrett i at ein Single Six kanskje er meir "hensiktsmessig", men du verden so kult det ha vore med ein fullstørrelse svarthauk i spes.rev.).

Edit: Innlegget har no rett antal konsonantar, i alle fall so godt som.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Der har du nok eit godt poeng. Men so lenge ein får staka hylsene laus frå tønna slik at ein får til å pirke dei ut er det jo bra nok. Eg har dei siste vekene mangla utstøterstang på svarthauken min, men det har likevel gått greit å dra ut mange av hylsene. Problemet er dei hylsene som ikkje vil la seg dra ut den første millimeteren kun ved fingermakt. So det vil kanskje være bra nok med ei godt nedkorta stang med matchende hus. Dersom ein går for eit bisleygrep som bygger lite bakover vil det muligens være igjen nok plass i løpsenden til å få til ei løsning.

Link to comment
Share on other sites

Etter litt måling og tenking kom eg fram til at smertegrensa for nedkorting av den originale utstøtarstanga nås ved ei løpslengde på ca. 80mm. Det er rundt 15mm for langt til å få revolveren i kassa med eit stutt bisley- eller birdsheadgrep. Det går sikkert an å få til ei utstøtarstang som er kortare, men då blir det nok ein del meir arbeid.

Link to comment
Share on other sites

går det ann å vippe ut tønna på en blackhawk da? eller hvordan tenkte du?

 

Ikkje orginalt. Men orginalt går den jo ikkje i spesialrevolverkassa heller. Derimot går det an å få til ei tønne som enkelt kan løftas ut, slik som på den det er bilde av, det krever berre litt maskinering. Her gjeld det å sjå løysninga, folkens, ikkje problemet! :D

Link to comment
Share on other sites

Tipper bredden vil bli det største problemet.

Max 45mm.

Liker ikke å være "gledesdreper", men kassa i spesial revovler er 40 mm og ikke 45 mm

 

Siden Smith N ramma er 43,5 mm hvis jeg husker riktig, så tviler jeg på at du får en Blackhawk ned i kassa, uansett hva du gjør med løpet.

Syns det er litt synd, da jeg kunne tenkt meg en ned kortet smith, selv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...