Jump to content

Dette må være feil bilde fra xxl !!


skyttern 6,5

Recommended Posts

Dette er idiotisk !!

 

Det er ikke bare xxl som har feil bilde

Det hender at det er remington istendefor mossberg

Og enda være....... Halvauto hagle istede for pumpe.

 

Det kan ikke være trykk feil, men mangel på kunskap rett og slett

For De gjør akurat samme feilen neste år også

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt OT... Men har vært innom et par xxl butikker, og jeg kan ikke si at jeg er imponert over Kunnskaps nivået til mange av de som jobber på våpen/villmarks avd. Så om de har litt feil bilder og greier kommer ikke som et sjokk. Men det kan jo skje andre plasser og.

Link to comment
Share on other sites

må henge meg på siste taler her, servicen og forstålesen + kunnskap på våpen siden til alle xxl jeg har vert innom er så dårlig at det er latterlig. Når man selv må forklare selger hva det er og hvorfor synes jeg det går for langt.

De har feil bilde på veldig mye både på nett og i katalog!

Link to comment
Share on other sites

Tror man trygt kan anta at slike store kjeder outsourcer alt som har med reklame til firma som har spesialisert seg på slike ting. man kan sikkert anta at disse har nada peiling på det meste av det som ikke berører fagfeltet demmers på en slik måte at man ikke trenger å gaule som ei fortvilt gammel tante om det blir vist ei rifle uten at sikringen er satt på SAFE for å sette ting litt på spissen.

 

Når det gjelder kompetansenivå på de bak kassen har jeg stort sett oppfattet dem som hjelpsomme og ikke alt for pågående, de fleste forstår det godt når man sier fra at man skal komme å spørre om det er noe man lurer på, stort mere enn det forventer jeg faktisk ikke hverken av dem på XXL eller Europris :-)

For å si det på en annen måte , om man tar seg en time eller 2 å hører litt på hva "besserwiser" kunder spør å gnåler om skjønner man meget godt at de ikke ansetter fag utlærte børsemakere til den jobben.

 

XXL er som REMA 1000 jævlig greit hvis du vet hva du skal ha å til tider har lyst på ett billigkupp om du ikke bruker nr 44-45 i sko for begge parene går fra mårran når det er salg

Link to comment
Share on other sites

Dette er en tråd om detaljer på forskjellige våpenmodeller fra samme produsent, og om det er blitt forbyttet bilder under produksjon av katalog eller internettside.

 

Ikke la den utarte til det vanlige sutret om at butikkbetjeningen (særlig i kjedebutikker) ikke har de detaljkunnskapene noen av oss "spesielt interesserte" her inne mener at vi har.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har veldig gode erfaringer fra XXL på Lagunen i Bergen. Han som ekspiderte meg der hadde stålkontroll og var selv en aktiv skytter og jeger. Så å trekke betjeningen ned pga. en katalog-mongo som ikke ser forskjell på "pil-og-bue" og pumpehagler blir rart:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...