Jump to content

Sende revolver til utlandet??


HK416

Recommended Posts

Jeg skal sende revolveren min til Merkle Tuning i Tyskland for en omfattende ombygging(blant annet nytt løp), hvordan gjør jeg det rent praktisk?? Jeg har snakket med politiet og de sier at jeg må søke på nytt løp samt få tak i en midlertidig utførsel tillatelse fra tollverket, er det andre ting jeg må passe på?? Kan revolveren sendes hel? Er det andre papirer jeg må ha i orden?

Link to comment
Share on other sites

I Norge regnes tønna som vital del.

Når jeg har sendt revolvere i posten har jeg sendt tønna i en pakke og resten i en annen.

Vil tro at du ikke havner i noen form for trøbbel hvis du gjør det samme.

Det beste rådet er å kontakte Politi/Toll og be dem om et klart svar ang. utenlandssendinger. Dette aner jeg ingenting om.

Men kan jeg spørre? Hva kan de gjøre i Tyskland som feks. Noren ikke klarer her hjemme i Gnore?

Link to comment
Share on other sites

Men kan jeg spørre? Hva kan de gjøre i Tyskland som feks. Noren ikke klarer her hjemme i Gnore?

 

MYE! Vi snakker egentlig om to verdner her, og da er intet vondt sakt om Noren.

F.eks. polygonløp, løpsprofiler, avtrekk nøyaktig som bu ber om, tønneutløser, sikter og sikteskinner av egen produksjon.

Trolig Europas beste på revolvere!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...