Jump to content

Hvem er styret og moderatorene?


Smygeren

Recommended Posts

Det er mulig informasjonen ligger her ett sted, men jeg har ikke funnet det. Savner informasjom om hvem som står bak/drifter og har eierskap til denne siden. Er det mulig at dette kan legges ut? Synes i den sammenheng at en kort presentasjon av de sentrale personene er på sin plass. Tenker da på bakgrunn, erfaring, alder etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jaaah.. Hva skjedde?

 

Nå er det snart bare jeg som ikke er moderator :mrgreen: Det kommer stadig til flere, men bare halvparten har dedikerte moderator oppgaver? Er det så å forstå at disse er styret på Kammeret.no

 

En ting til jeg trenger litt hjelp med er "Organisasjonen Kammeret.no"?

Mål og mening mine damer og herrer, hva, hvem, hvor?

Her og der i enkelte poster blir Kammeret.no nevnt som en organisasjon, og noen ganger finner jeg hint om mål den setter seg.

Kan noen presantere Kammeret.no, eller forklare meg hvor jeg finner det.

Det er jo noe snodig at jeg finner mer om formålet med Kammeret.no på Sluttstykket enn her.

Link to comment
Share on other sites

vi har ikke lagt til flere moderatorer, så det er ikke riktig. men de som sitter i "styret" har og fargen til moderatorene, og da selvsagt rettighetene. tipper det kommer en presentasjon innen kort tid..

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg lurer på er hvordan (og når) valget av styret skal foregå? Avholdes det et stiftelsesmøte eller er det dagens styre som velger? Benkeforslag er ofte populært - men vil det være mulig her? Dere får unnskylde dersom denne informasjonen allerede er postet på kammeret - jeg har i så fall ikke funnet den.

 

Rolf

Link to comment
Share on other sites

interim = (av lat. i mellomtiden, foreløpig) mellomtilstand / foreløpig tilstand.

 

Det ligger i den foreløpige tilstandens natur at den er — nettopp — foreløpig. Et interimstyre er et foreløpig styre. Som skal sitte til et valgt styre er kommet på plass. Jeg viser for øvrig til Dachs' forrige innlegg.

 

Ha en fin aften. Eh … NATT, for svingende! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det skal avholdes stiftelsesmøte med initivtakerne til opprettelsen av forumet. Forumet og organisasjonen er to forskjellige ting, så organisasjonen eksisterer faktisk ikke ennå, men den er planlagt, og har vært drøftet lenge før opprettelsen av forumet. Forumet skal være brukerstyrt, men før det kan skje, må organisasjonen stiftes og konstituerende generalforsamling holdes. Det vil skje så snart tiden er moden for det (spør du når det vil skje, kan jeg svare deg med det samme; vet ikke ennå). Altså; når organisasjonen er stiftet og har en medlemsmasse av en troverdig størrelse (større enn en syklubb er alt som renner meg ihu akkurat nå), vil interimstyret arrangere valg for medlemmene av organisasjonen etter demokratiske prinsipper. Etter dette valget, er forumet brukerstyrt.

 

Det vil selvfølgelig være opp til hver enkelt om man vil være medlem av organisasjonen eller bare bruker av forumet.

 

Dette er hovedessensen i hva som skjer - det vil bli informert så snart det er noe fornuftig å informere om. Tiden frem til nå har i all hovedsak gått med til å få forumet på beina slik at vi ihvertfall har en stabil og brukervennlig kommunikasjonsplattform. Arbeidet med å etablere en organisasjon pågår kontinuerlig, og vil øke noe i styrke i tiden fremover, men husk at vi alle driver dette på fritiden.

 

Håper dette i hovedsak dekker inn det du lurer på.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Følgende er moderatorer her; Edward, hansen delux, jmonsen, Jaktlykke, Leon, macchiato, Mildot, Purdey, Tron samt undertegnede. De andre du ser med farget påloggign er det foreløpige styret. At disse både modererer og styrer er bare rett og rimelig. Det er tross alt de som fikk dette igang.

At vi er såpass mange, skyldes at styret ønsker å ha personer med forskjellige interesser og erfaringer innen vår fantasiske hobby som moderatorer.

Det gjør også at det stort sett er pålogget en moderator eller ett styremedlem her. Vi er over 700 medlemmer her inne, og da synes ikke jeg personlig at antall moderatorer/styremedlem er så ille :wink:

Håper dette gjorde dette litt klarere

Link to comment
Share on other sites

Håper dette gjorde dette litt klarere

 

Ja. Det ble faktisk veldig klart.

 

...Og jeg spør igjen: Kan jeg også bli moderator?

Unnskyld meg, min gode mann. Du spør ikke igjen. Enhver med grunnleggende språkforståelse ser at bruk av adverbet i denne konteksten er positivt feil. Det forrige spørsmålet ditt var nemlig

 

Sikkert noe dere har tenkt på, men hvor mange moderatorer trenger man et sånt forum? En kjapp telling på medlemslisten og jeg kom til hele 23 "brukere" med fargekode. Siden det allerede er så mange, kan jeg også få bli moderator?

Altså et spørsmål innbakt helt andre forutsetninger. For å hjelpe deg på vei med å tone ned kjekkaseriet, kan jeg opplyse om at du stiller et nytt spørsmål. ;)

 

Jeg har i det hele tatt vanskelig for å ta din "søknad" seriøst. Vi tar den likevel ad notam. Vi takker for interessen og forbeholder oss retten til å kontakte deg hvis det skulle bli aktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...