Jump to content

Ledig jaktterreng i Sverige - noen som vil gå sammen og leie


absolutatle

Recommended Posts

Ligger mellom Vänern og Vättern.

http://www.sveaskog.se/Produkter-och-tjanster/Arrendera-och-hyra/Skrammen-jakt-hog-och-smavilt-stuga/

 

Langt å kjøre, men jeg tenker som så at om man går sammen flere kan det gå. Man bør vel være der minst en gang i mnd og fylle på fôringsautomater osv. Blir sikkert lei av å reise så langt for og drive med sånt etterhvert. Regner også med at prisen på terrenget blir sånn cirka 22.000-25.000 SEK. Litt mye å betale alene. Men her kan en jakte villsvin nesten hele året. Skal være bra med dåhjort der også. Vårjakt på bukk blir vel kanskje en mulighet i sør-Sverige også etterhvert. Mange gode argumenter + at det er ei helt grei hytte der. Har sett bilder av hytta innvendig. Ser bra ut.

 

Har en kompis som er interessert i å bli med, men skulle gjerne vært noen flere. Si fra om det er noen som kan være interessert i å sette opp et jaktlag eller noe for å leie dette terrenget. Går også an å ha en slags trekning på helger og sette opp en liste over når det enkelte medlemmet disponerer terrenget. Så kan vedkommende ta med seg noen kamerater og disponere terrenget alene. Er mange muligheter.

 

Søknadsfrist til Sveaskog er 3. juni.

 

Jeg har hund som jager hare og rådyr (kanskje også villsvin). Bor i Oslo/Elverum. Kompisen min bor i Våler i Solør. Send PM.

Link to comment
Share on other sites

Har fått noen tilbakemeldinger på terrenget på Robsoft og jeg tror kanskje det vil bli litt for dyrt + at det er usikkert hvor bra det egentlig er. Så jeg lar det heller ligge og så leter jeg videre. Tror det greieste for å sikre seg jakt i Sverige på sikt er å kjøpe et lite torp med jaktrett i et viltvårdsområde (noe liknende en norsk jakt- og fiskeforening).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...