Jump to content

Liten "leke"-luftpistol til en rimelig penge?


fredrik

Recommended Posts

Gøy!

 

Takk for svar.

 

Tror jeg rett og slett går for den som jeg linka til.. Er billig og gøy..

 

Har sett en del reviews på youtube, og lest litt her og der, og den er jevnt over godt likt! :)

 

Så snart man blir politi så blir P30'n kjøpt inn.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ta en titt på Crosman 2240 i .22

Da får du kraft og muligheter til å justere avtrekk ved å kun fiffle litt med en liten fjær.

De kan moddes på diverse måter og er kraftige!

Koster normalt under tuselappen her i Norge.

Riktignok enkeltskudd med ladebolt, men pytt.....Gøyal pistol.

Link to comment
Share on other sites

jeg kjøpte meg en "baby desert eagle" for et par år siden,rundkuler,15 skudds magasin el så,co2.

værste rælet jeg har vært borti,fikk gnagsår av at avtrekket var ca 3 meter langt,og du traff ikke en låve,om du sto inni den.

så styr unna den^^

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Hvis det går an at du bruker en pistol som er enkelskudds, så tar en titt på Weihrauch sine pistoler. Da slipper du å kjøpe CO2 patroner, noe som kan være god på hytta ... Du går aldri tomt på gas.

 

HW 40 er veldig presis, utrolig bra avtrekk og stillbare sikter. Den bruker komprimert luft, som du komprimerer hver gang du lader den. Derfor ikke noe "rekyl" som fjærpistoler har.

 

HW 45 er med fjær, kan spannes på 2 trinn. En av de kraftigste luftpistoler som finnes på andre trinn, går rett gjennom en hermetikk boks (inn og ut igjen). Også veldig god avtrekk og stillbare sikter. Men den er med fjær, og derfor ikke så lett å skyte som HW 40.

 

Se på http://www.versandhaus-schneider.de" target="_blank, har bestillt mine der. Jeg har en HW45, en venn har HW40. Begger er gøy, men 45 er ikke så billige. HW40 er utrolig mye til lite penger!

Link to comment
Share on other sites

Colt Government har et greit avtrekk, men 2240 kan du tilpasse slik at det blir hyperkilent og helt etter eget ønske. Originalfjæra til avtrekket kappes tre vindinger og strekkes ut igjen til vanlig lengde, tar omtrent ett minutt :-)

 

Setter du inn hardere hammerfjær som er noen mm lenger får du litt mer luft og skifter man litt andre biter får den enda mer guff... Skifter man til lenger løp og et godt sikte har man brått noe som er gøy å bruke på 30-40 meter :-)

Minuset med C02 er at skyter du mye koster det litt mer, men pytt.. Dropp pølse og kebab et par ganger i uka, så har du gryn til mange C02 patroner....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...