Jump to content

Børsemakere i oppland?


Recommended Posts

Heisann, ser du bor i Sør Fron. Mulig du allerede har sjekket, men har ikke Svein på Vinstra våpen kontakter som kan gjenge løp? Han skrudde nå på en demper på ei rifle når jeg var innom i fjor sommer, men mulig den var gjenget fra fabrikk....

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

På Gartland ved Bagn i Valdres holder Harald Viken til. Dette klarer han med glans for deg :smile:

Sist jeg fikk gjort en jobb hos han var for ca 2 år siden ...

Vet at Tore Sivertsen på Skreia gjør god jobb også. Jeg har brukt han på noe pistolarbeid og løpsbytte på ei rifle. Venner av meg har fått montert lyddemper av han :smile:

Begge disse børsisene finnes i Oppland og er meget gode!

 

Tore Sivertsen: 61163327

Harald Viken: 61349749

 

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

På Gartland ved Bagn i Valdres holder Harald Viken til. Dette klarer han med glans for deg :smile:

Sist jeg fikk gjort en jobb hos han var for ca 2 år siden ...

 

Jeg ringte Harald sist vinter ang et lyddemperprosjekt med kapp og kroning. Han har tidligere gjort pent arbeid for meg. Dessverre holdt han på å legge gesjeften i dvale for og skaffe seg en vanlig jobb med mer ferie og faste tider. Så jeg er redd Harald og Vikens børsemaker utgår...i hvertfall foreløpig. Man kan jo håpe at gode håndverkere gjør comeback eller ombestemmer seg.

Link to comment
Share on other sites

Harald Kristoffer Viken driver/dreiv Vikens Børsemakerverksted. Prosjektet ligger på is inntil videre, men det er mulig han starter opp igjen seinere. www.borsemaker.org er ikke oppdatert med dette, men er verdt en titt uansett. Han er en kjernekar og drivende dyktig og engasjert. Jeg håper han starter opp igjen og han han får litt business ut av det. Jeg er ikke sikker på om det er mulig, dessverre. Btw. Stedet heter Garthus, ikke Gartland.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...