Jump to content

brukt sauer


pettern

Recommended Posts

ikke at det er den stor tråen her,men priser på brukt sauer 200str er vel kansje den eneste rifla eieren mener rifla er mer vært brukt en ny.når du får en ny sauer for 13500ca på skytter kontoret hvordan i svarte mener folk at dem skal ha 17 lapper for en godt brukt sauer. alt annet nesten detter i pris etter bruk,men tydeligvis ikke en velbrukt sauer.en ting er sikkert at jeg kjøper en ny sauer.og om det er slik så kan en jammen få at penga etter 10år og.

Link to comment
Share on other sites

Pris på brukt sauer pleier ligge på nypris minus prisen på et løp. Jeg syns den prisen er noe høy for en brukt børse så jeg kjøpte ny børse da jeg skulle ha en sauer til for 2 år siden.

Ene sauern min kosta 8500 for 20 år siden, å den børsa klarer jeg sikkert få 10 000 for om jeg selger den i dag. (13500 -3500 for nytt løp =10 000)

Link to comment
Share on other sites

Legger merke til at en brukt 200 STR både på nettet og i Skyttertidene skriver alle at de som regel har gått 1000 til 1500 skudd så forlanger de 12-13 tusen med et par magasiner ! denne prisen er det bare få som betaler og er etter min mening alt for høyt . For denne prisen hadde jeg uansett kjøpt ny i stedet da jeg regner inn ny pipe uansett hva som står ,da har vi 3000 tusen der pluss at selve våpnet er brukt . Vil si en riktig pris pr.i dag burde ligge mellom 8 til 11 tusen max. Ut fra max.pris burde den ikke være gamlere enn et par år .

Ellers utstyr er selvsakt en annen sak som en må verdsette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...