Jump to content

Deler til 686 SW hvor kan de skaffes?


CCOB

Recommended Posts

Lurer på om noen har noen tips til hvor jeg kan få tak i følgende deler til min trofaste sliter 686.

 

Løp med vekt justering.

Kikkert rail.

Wolf fjærsett.

Den brede konkuranse avtrekkeren.

 

Jeg har søkt rundt på google å finner lite på norsk, mye på tysk da... men det er jeg ikke såååååå stødig i..

 

Takker for all hjelp

Link to comment
Share on other sites

P.I Jacobsen har alltid mye deler til S&W. Personlig så vil jeg anbefale Wilson Combat fjærsett og ikke Wolf. Wilson Combat har en knekk på slagfjæra som gir et helt annet, og bedre avtrekk.

 

Løp med vektjustering vet jeg ikke hva er, regner med at du tenker på Performance centre løpene?

 

Den brede avtrekkeren bør du kunne finne brukt, da enhver vettug revolverskyter, enten ville ha byttet den ut imot en vanelig avtrekker, som kanskje til og med er samlet inn og rundet av i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

"Den brede avtrekkeren bør du kunne finne brukt, da enhver vettug revolverskyter, enten ville ha byttet den ut imot en vanelig avtrekker, som kanskje til og med er samlet inn og rundet av i tillegg."

 

Der kom vel det endelige beviset på at jeg ikke har vettet i behold :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk alle sammen, nå er det bestilt fjær sett, nå leter jeg etter rail til L rammen som jeg kan ha kikkerten på :-)

løp fant jeg heller ikke jeg må vel sende på Winge en mail får å høre hva det det vill bli for at de skaffer det til meg....

 

men jeg finner en del railer til L-rammen men det er til luft/co2 våpen.... regner med at de er laget svakere enn de som er beregnet til 357. eller tar jeg feil nå?

 

Takker for all hjelp som gis....

 

 

God påske alle sammen!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Avtrekk ble omntert med alle komponenter, vi var to mann om jobben jeg er Novis på dette feltet :oops: Så vi demonterte å satte inn fjæra først, PS den er under trykk, trenger vel egentlig ikke si mer? så slag fjæra med 13 oppsettet fra P.I Jacobsen var vi bekymret for om den ville talke fabrikk ammo godt eller ikke, jo da den spiser meget godt denne saken nå, å avtrekket, jo la oss si det slik,i DA ble det for lett for konkuranser, så jeg limte en brukt fenghete bak på ved hanen så den går bare med sa nå å da går den rett igjennom kontrollen :-)

Link to comment
Share on other sites

Ser at børsemaker P.I.Jakobsen blir anbefalt ,har nå i lengre tid forsøkt å få kontakt med vedkommende.Startet med bestilling av deler på hans nettside,ingen reaksjon utenom standard "takker for din bestilling" Forsøkt å ringe flere ganger uten å få svar.Sendt mailer uten å få svar.

Tør liksom ikke å bestille andre plasser,plutselig har jeg dobbelt opp.

Søker derfor tips for å komme i kontakt med vedkommende,det er kanskje et rent hobbyforetak?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ringte han å fikk svar på telefon ganske kjapt... så det er rart om ikke du også får svar på telefonen til han...

 

Jeg får heller ikke kontakt med den børsisen på telefonen, hvilket nummer er det du bruker ?? (som virker)

Link to comment
Share on other sites

Fikk svar på mail i ettermiddag med ny faktura som nå er betalt så regner med at ting ordner seg for min del.Har sikkert mye å gjøre og det er jo bra.Håper bare at nye sikter også gir mer poeng,altså valuta for pengene :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...