Jump to content

Skinnpriser på rødrev


nix cabriolix

Recommended Posts

Oppdrett av rev er ikke forbudt det. Det var bare noe dette arbeiderpartiet (les rot og vas partiet) fant ut at de skulle gå imot. Husk på at det er mange skumle folk i det partiet som er imot mye mer enn bare oppdrett av pelsdyr.... Så stem rett ved høstens valg........ Det kan bli avgjørende for mye i fremtiden. Men .... gå ikke for langt til høyre - da blir det fort værre....

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi dreie den enda litt mer politisk, hvilket parti er mest jakt vennlig?!?

 

Godt det ikke er skatt og avgifts partiet

 

 

Hehehe - ja det e godt det ikke er skatt og avgiftspartiet :) Hvem som er mest jaktvennlig er jeg ikke sikker på - men om jeg skulle gjette, så tror jeg SP ville blitt mitt valg. Kan jo rette en henvendelse til de politiske partiene å spørre. Det kan jo bli litt valgflæsk for de det... Skal sette opp en e-post til dem og spørre - heile bunten. Hadde vært interesant å vite......

Link to comment
Share on other sites

Hadde en stund Facebooken min full av slike "nei til pels" propaganda. Kunne ikke åpne uten at det var side opp og side ned. Begynte å undersøke hvor det stammet fra, og ganske riktig.........Arbeiderpartiet.

Sendte en mail til dem, å tror du ikke det var en litt høyt oppe som begynte å skulle argumentere med meg mot jakt :lol:

men han ble fort ...stille.....

Så det viste seg at disse aktivistene hadde fått tillatelse fra partiet til å spre slik proppaganda via FB.

Link to comment
Share on other sites

Oppdrett av rev er ikke forbudt det. Det var bare noe dette arbeiderpartiet (les rot og vas partiet) fant ut at de skulle gå imot. Husk på at det er mange skumle folk i det partiet som er imot mye mer enn bare oppdrett av pelsdyr.... Så stem rett ved høstens valg........ Det kan bli avgjørende for mye i fremtiden. Men .... gå ikke for langt til høyre - da blir det fort værre....

Det har nok ikke så veldig mye å si for lover og regler. Det er kommune- og fylkestingsvalg i år.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva priser det er nå men de er stigende . Søk på norsk pelsdyravlslag (skinnauksjonene) så finner du prisen ved siste auksjon . At pelsdyrnæring blir avviklet her i landet tror jeg ikke noe på . Det er disse dyrevernerne som hauser opp det hele med at de finner dårlig hold hos noen . Slikt har jo skjedd med ku og sau og gris og hele spekteret så da bør det meste avvikles . Nei det er noen få som ødelegger for de seiøse . Men når ikke mattilsyn og slike ansatte ikke fungerer er det bra at noen snoker litt rundt og tar noen ved roten . En ting er sikkert er at folk som ikke steller sine dyr skal miste retten og ha dyr .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...