Jump to content

Ny,pen stokk til 10/22.


Mr.Polar

Recommended Posts

Klipp,klipp. G.Larson

Stokken var forøvrig litt spesiell. Har stokk fra Stockystocks til rem700 selv. Fasongen ligner veldig. De har forøvrik veldig mange fargekombinasjoner. Fra "normale" til direkte hysteriske. Mener de også leverer til ruger 10/22. Passer meg veldig godt i fasong. Min er forøvrig mer "nøytral" he he.

Link to comment
Share on other sites

Klipp,klipp. G.Larson

Supert at enkelte legger inn sine funn av det være seg stokker eller lignende "extras" for oss våpendiggere. Har selv en Ruger 10/22 som jeg skal ha en ny "jaktstokk" på så denne tråden passet meg supert i denne stund:)

 

Kan foresten informere om at det finnes stokker som minner meget mye om denne på eBay, til en langt høyere pris, så Boyd er ikke overpriset :D:D

 

Takker masse for flott tips :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jeg likte ikke denna stokken Klipp,klipp. G.Larson

 

Men smak og behag kan som det heter ikke diskuteres. Den ene like mora, den andre dattera :lol:

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Tråd ryddet for diverse spydigheter og ufinheter. Om dere ser noe dere ikke liker, ta heller å rapporter innlegget istedenfor å skrive nye innlegg med ufinheter og siteringer om igjen og om igjen. PM blir ikke sendt til dere som har fått fjernet innlegg/deler av innlegg. Annse dere som informert her. G.Larson

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stokken er nydelig, men.... den er vrien å få tak på, jeg prøvde å bestille en til gamle våpenet, men det var ingen importør som ville ta den inn midway hadde den i usa men ikke i norge... eksport av våpen deler sa de.... Jeg fikk aldrig tak i den, den ble jo orginalt laget til USA landslaget i 22/10....

 

Men en meget pen stok skal de ha :-)

Link to comment
Share on other sites

Stokken er nydelig, men.... den er vrien å få tak på, jeg prøvde å bestille en til gamle våpenet, men det var ingen importør som ville ta den inn midway hadde den i usa men ikke i norge... eksport av våpen deler sa de.... Jeg fikk aldrig tak i den, den ble jo orginalt laget til USA landslaget i 22/10....

 

Men en meget pen stok skal de ha :-)

 

Du bestiller den direkte fra Boyds. Rask levering, og det eneste som tilkommer er postens forenklede fortollingsgebyr på en drøy hundrelapp, og moms på pris + frakt. Havner på ca 1100,- for fullvare. Hvis du er ofte inne på sidene på Boyds, så hender det de selger sekundavare til rundt 50USD. Ofte er det kun finish som mangler, eller litt fargeavvik.

 

http://www.boydsgunstocks.com/

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...