Jump to content

TRG modifikasjoner


Recommended Posts

Hei,

 

Etter ein månad eller to sidan ej gjorde noko modifikasjoner på TRG`n så tenkte eg at eg måtte prøve noko nytt, denne gangen vart det og prøve og få litt betre balanse i rifla med lyddemper.

 

TRG-22 blir levert med ein 26" 308win pipe med eit løp som har diameter på ca 22mm eit stykke inn på pipa, noko som gjer den noko framtung fra starten av, og henger ein på ein lyddemper på ca 500gram i tillegg så blir den enda tyngre i tuten.

 

I tillegg til at rifla følest litt for frantung under stående, sittende og liggende stilling med reim så synst eg og at balansepungtet er litt på grensen av det ideelle når eg skyter med tofot.

Eg foretrekker balansepungtet ligge godt mot skytteren når ein skyter med tofot, faktisk så følest riflene betre ut til lengre fram ein klarer og få tofoten.

Dette kom godt fram på eit av mine ombygginger på den M-67 rifla mi som eg forlengte stokken og monterte feste for TRG tofoten på.

På den M-67 rifla kom balansepungtet på riflen veldig langt bak når ein skyter med tofot, og dermed blir rifla utulig stabil og god og skyte med og dette merkast blant anna at rifla ikkje "kaster" slik under eit skot.

Her er eit bilde som viser den modifikasjonen av M-67 før lakkering med TRG tofot.

IMG_5449.jpg

 

Ettersom eg ikkje ønsker og flytte feste for tofoten på TRG`n valgte eg og gjere eit annet inngrep for og få betre tofot balanse nemlig og kappe pipen.

Etter og ha studert litt kva hastigheits tap ein får med forskjellige pipelengde såg det ut til at ein plass mellom 20-22" ville gi lite tap i hastigheit i forhold til den orginale lengden på 26"

 

Tirsdag bestemte eg meg for og gjere pipearbeidet.

Her er eit bilde av pipa opprettet i dreiebenken klar til og bli kappet med eit stikkstål.

DSC05424.jpg

 

Så vart pipen kronet med 11grader matchkrone og gjenget på nytt med M18x1mm

DSC05427.jpg

DSC05432.jpg

DSC05434.jpg

 

Når eg kjøpte riflen bestilte eg ein grønn TRG-22 som skulle vere av den "militære" utgaven som skulle ha fosfaltisert pipe.

Men når riflen kom så fikk eg ein blånert pipe med grønn stokk.

Pipen var dermed blankere en kva ein fosfaltisert pipe er, og samtidig med pipekappingen valgte eg og gjere ein billigutgave av "fosfaltiserings overflate".

Eg maskerte løpsmunning/gjenger og låsekassa og tok pipeemnet inn i sandblåsingskabinettet mitt og sandblåste pipa.

her er eit bilde som viser pipen sandblåst:

DSC05436.jpg

Så kaldblånerte eg den med kleen bore black magic og sette den inn med oljen EEZOX.

 

Her er bilde av resultatet etter blånering og riflen skrudd isaman:

DSC05437.jpg

Merk: bildet beskriver dårligt overflata som vart etter blånering den er meir matt svart en kva som kjem fram på bilde.

 

Igår valgte eg og tak ein tur på skytebana for og prøve riflen etter løps modifikasjonene skjølv om værforholda ikkje var bra.

 

Her er eit par bilder av rifla på bana:

DSC05439.jpg

DSC05440.jpg

 

Rifla fikk ein betre balanse med lyddemper og den føltest betre ut og skyte med.

Etter litt innskyting og morroskyting med natoammo valgte eg og skyte nokre presisjonskot på 100meter.

Vinden var ca 5m/s inn fra kl 4 og miragen var ein plage, men likevel ville eg teste litt uformell presisjon.

La meg ned med tofot og lada opp tilfeldig 7 skot med 167gr scenar med 45gr N-11 og skaut på 100meter.

Etter 3 skot som samlet greit valgte eg for og prøve ein 5skot samling, men når eg haddeskote 5skot så bestemte eg meg for og skyte 7skot.

Etter at alle 7skota var skotne bestemte eg meg for og like godt og prøve ein 10skot samling og lada opp 3skot til og skau dei og.

Resultate av den 10skot samlinga vart slik:

DSC05444.jpg

Diameten på den røde klistrelappen er 24mm.

 

Neste banebesøk skal eg prøve og kronografere ladningene og sjå kor stor hastigheitstap eg fikk med kappingen.

 

Ein annen modifikasjon eg holder på med er og lage ein fast "butthook" slik at ein "beanbag" blir så godt som overflødig.

Butthooken brukes og holde i med venstrehanda og støtte opp kolben under tofotskyting.

Eit av den beste bieffekten med butthooken er at den holder rifla meir i ro under omlading og kamring av ein ny patron da rifla ikkje vrir seg så mykje.

 

Her er eit bilde av ein tidligere versjon:

IMG_5054.jpg

 

Den første versjonen var mest meint for og gi større anleggsflate for beanbagen, men etter litt testing så kutta eg ut beanbagen og valgte kun og bruke neven i saman med butthooken.

Dermed laga eg ein ny utgave som var meir tilpassa dette bruket med meir avrunding i kantane og litt høgre.

Den nye visest blant annet på dette bildet:

IMG_0204.jpg

No mangler den kun eit strøk med TRG grønn maling.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ser jo bra ut dette, Terje. Er vel nesten så Sako ikke hadde kjent igjen TRGn de engang sendte deg nå :lol:

Presisjonen ser jo ikke ut til å ha tatt skade av kappinga :D regner med at du har loggført hastigheter før og etter kapping.. hold oss oppdatert.

Link to comment
Share on other sites

Hei Terje, ja dette ble bra.

Gleder meg til å høre hvor mye kappinga påvirker hastigheten.

Tipper du vil få minst avvik med ladninger basert på raskere krutt enn N11, men det er vel ikke store praktiske forskjellene på den ladningen du testet heller tror jeg.

Presisjonen er det iallefall ikke noe å si på på etter kappinga.

 

Prates Terje.

Mvh.

Tor Erik

Link to comment
Share on other sites

Jepp, jeg sa du er gal om du kapper pipa. Og så gjorde du det likevel. :D

 

Har hørt noen rykter om god lyder på 500m gongen også i møkka veret?

Uansett, grattis med nok ett vellykka stunt (ser jo skikklig bra ut også), og den nye buthooken så ikke dum ut nei. Gleder meg til å prøve den. :D

 

Olja foresten inn den nye picatinnyskinna mi med Ezooxen i går, skal si fosfaterte flater blir mørke med den oljen.

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen!

Takker for tilbakemeldingane og hyggelig og sjå dej her på forumet Tor Erik :D

 

Var ein tur på bana igår og testet ladninger og kronograferte hastigheiter på nye og gamle ladninger.

 

Det var ca 14grader på bana, sol og 2-5m/s vind fra venstre.

 

Kronograferte ladninger:

 

167scenar, 72mm lengde, 45gr N-11, 210match hette:

Dette ga 824.1m/s(merk første skot med kald nypussa pipe), 836.6m/s, 828.7m/s, 826.7m/s, 831.3m/s

 

185gr Mega, 69.2mm lengde, 45gr N-11, 210match hette:

795.6m/s, 793.2m/s, 799.4m/s, 792.4m/s, 798.9m/s

 

155scenar, 74mm lengde, 44gr N-11, 210match hette:

813.7m/s, 811.7m/s, 824.4m/s, 818.8m/s, 828.1m/s

her er den 5skot samlinga på 100meter:

IMG_5510.jpg

 

For eit par dager sidan fikk ej noko Nosler Accubound 165gr som ej tenkte eg skulle prøve på hjortejakta i år.

Desse er lange kuler som er i bommene i TRG`n først på 76.2mm mot eksempel 155scenar som er i bommane på ca 74.2mm.

 

Valgte og sette desse Accubound kulene til 74.5mm patronlengde da redding kule dia satte desse kulene på den lengda når den er innstilt til og sette 155scenar kulene til 74mm.

 

Lada opp 2 forskjellige ladninger med 44 og 45gr N-11

165ACC, 74.5mm, 44gr N-11, 210match ga ca 820m/s.

 

165ACC, 74.5mm, 45gr N-11, 210match ga ca 835m/s og hadde omtrent samme treffpungt som 155/167gr scenar ladningene mine.

3skot samlinga såg slik ut:

IMG_5516.jpg

Burde klare hjorteprøva med desse kulene :wink:

 

Konklusjonen etter og kikket igjennom mine tidligere kronograferinger med 26"pipe(før kapping), ser det ut til at eg mistet under 10m/s hastigheit når pipen vart redusert lengd med 10cm.

Under 1m/s per cm synest eg var gledelig overaskende, spesielt ettersom desse ladningene er med N-11 som eg finner saktebrennende krutt til desse kulene.

Som også nemnt tidligere er at riflen vart betre balanse og lettere og skyte med.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei igjen,

 

Kjeda mej litt heime igår og tok opp ein ide ej har tenkt litt på tidligere.

 

Det har seg slik at ej har synst det har vore litt ubehagligt og bruke sikringen på TRG`n.

Dette på grunn av skal du ha på sikringen må inn i avtrekkerbøyelen og dra sikringen samme veg som avtrekkeren, noko som kan skape forvirring/problemer i ein stressende sitvasjon.

Fikk ein liten "skrekk" opplevelse med sikringen for nokre år sidan når ej hadde akkurat fått TRG-42.

Var på min private bane og skulle skyte litt.

Lada opp magasinet, mens ej satt på kne bak/siden på rifla og kamret ein skarp patron i kammeret og skulle sikre våpenet får eg la meg skikkelig ned for og skyte.

Men klarte i forvillelsen og dra bak avtrekkeren istaden for sikringsarma som er ca 1.5cm forran avtrekkern.

Det smalt, men heldigvis var pipa i sikker retning mot blinkene, og alt gjekk bra.

Denne opplevelsen sitter i enda, og spesielt på hjortepost i mørke, kanskje med jakthansker så synest eg det er litt ubehaglig og kamre eit skot i rifla for så og stikke fingrene inn i avtrekkerbøyelen og dra sikringen samme veg som ein drar avrekkeren for og skyte.

 

I går satt eg i gang og testa ut noko ideer om korleis dette kunne utbetrast.

Spesielt med tanke på at eg får snart teste denne løsningen no til hjortejakta som starter om ein god månad.

Eg laga ein sikringsforlengar som flytter sikringen litt ut av avtrekkerbøyelen og ein kan sikre/avsikre våpenet utan og må tak fingeren inn i avtrekkerbøyelen.

Synst at resultatet føltest bra ut og at no er det mykje sikrere og enklere og bruke sikringen, og spesielt med hansker så vil den nye lasningen virke svært godt.

 

Her er nokre bilder fra den første prototypen, og merk dette er kun ein enkel prototype som eg ikkje har brukt så mykje tid på finpuss.

 

IMG_0767.jpg

 

Sett nedenfra:

IMG_0770.jpg

 

Sikring AV:

IMG_0781.jpg

 

Sikring PÅ:

IMG_0780.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Etter eit par øl ein kveld gjekk ej inn på hobbyrommet igjen for og svi av litt kveldstid tok ej og prøvde og lage ein ny versjon av gummiføtter på TRG tofoten,

Tidligere har eg laga 2 versjoner av gummiføttene som var nokre gummiklosser som ein skrudde opp under tofoten, den første med vanlige skruer og den andre med ein vingemutter.

 

Det ej ikkje likte med desse løsningene var at ein måtte borre eit hol i tofot beinet for og få festet gummien, så denne gangen laga ej ein "slip on modell" som kan låsast fast med 2 små umbrakoskruer som ein ikkje trenger verktøy for og skrue inn.

 

Her er eit par bilder av "prototype modellen"

 

IMG_5883.jpg

IMG_5891.jpg

IMG_5892.jpg

 

Fordelen med og ha ein slik gummisko til og tre på tofoten er at noko ganger ønsker ein og skyte på steinete underlag, eller du ønsker og sette rifla ifra dej på stuegolvet eller liknende.

Da er desse skoa raske og enkle og ta på. :mrgreen:

 

Om det skulle vere ønske og prøve ein slik sikringsarm så har eg 2stk "prototype" utgave liggende om nokon ønsker og prøve desse.

Ser slik ut:

IMG_5894.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prøvde den første prototypa av sikringsarm forlengeren. Skulle jeg ha en TRG, ville jeg absolutt ha hatt en slik montert. Tanken på å ligge å fikkle inne i avtrekker bøylen på en skarp trg med dyr forran løpet er ikke god. Slik det har vert, blir det helst til at man ikke bruker sikringen på en trg, da det er sikrere å la være. :roll:

Med den ekstra fløyen, er det problemet borte. :D

 

P.s Nice feet Terje, kan du ikke lage noen/noe som bygger opp tilsvarende pondusen min til neste gang jeg får akutt lyst til å høre going lyd på lengre avstander? Du vet det er jo synd på oss med 223r som ikke klarer å lage noe mere enn ping over 300m. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Prøver gjerne en av sikringsarmene, hva skal du ha for en?

 

Tenkte 300kr for ein slik sikringsarm.

Det er ein del "pøte" arbeid med desse sikringarmene da der er mange vinkler og ta hensyn til, freser dei serrarerte sporene ein og ein, lakkering og diverse.

Er du forsatt intresert så kan du sende ein PM så tar vi det der.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hej på er!

först: flott prosjekt som visat här. Inspirerande! :D

Ang TRG,s folderstock. Någon av er som vet om kolvryggen på folderkolven går att justera lika högt som standardkolven? :roll:

jag står i begrepp om att ev köpa en TRG och funderar på fodlerstocken... ni som känner TRG väl, finns det ngr negativa sidor vad gäller folderstocken (förutom *högt* pris) ?

jeg er også litt redd for att folderstokken er/blir litt slarkete etter en tid,, noen som har noen formeninger om dette?

//Niclas,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...