Jump to content

for mye røykt rådyrlår


lnetland@gmail.com

Recommended Posts

Kan som andre har nevnt være tretypen som har forårsaka dette, at kanskje det har vært litt "blandingsved".

 

Og du skal aldri bruke andre tretyper enn lauvtre, aldri nåletrær til røyking av kjøtt. Dette er pga tjærestoff og giftstoffer, som ikkje er heilt bra.

Ein annen ting det kan være, er at røykeboksen/huset ditt er veldig tett, slepp veldig lite røyk ut. Dette gjer oftere ein kraftigere farge og ein litt ramm røykesmak på kjøttet. Det bør være litt ventilasjon i røykehuset for at det skal bli ein fin røykesmak.

 

Eg ville ha tatt ein sånn skrubbsvamp eller ei kokt skurefille, dyppa den i saltlake og skrubba lett heile låret, skylt det godt i kaldt vatn, tørka det godt med tørkepapir og hengt det eit par timer i stova di, for så å hengt det til speking..

Så får du rett å slett smake på det, når det er ferdig, om det er bra eller ikkje.

 

Lykke til og krysser fingrene for at det går bra. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja! Du har rett. Det var nesten igen utlufting i røykehuset. Låra skulle røykest i 8 til 12 timer. Når jeg la meg kl 02 heiv jeg innpå spon og la meg. Neste dag kl 14 var det fortsatt god røyk. Det ligger et bilde av låra på http://3.bp.blogspot.com/_Mfa08q-KIRI/T ... kelaar.jpg

kanskje det ikkje gjør noe med den gulfargen alikevell.!??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...