Jump to content

Førstegangsjeger, og kjøp av første salong. Tips?


Fredrik144

Recommended Posts

Jeg har en far som jeg skal registrere salongen på, og jeg skal begynne å jakt i år tenkte jeg. Har kompiser som har gjort det samme, og det har funka! :) men faren min har ikke jakta på noen år sikkert ikke 10 år, så jeg lurte på om han ikke er ugyldig? på en måte ? :) Takker på forhånd for svar.

Link to comment
Share on other sites

men faren min har ikke jakta på noen år sikkert ikke 10 år, så jeg lurte på om han ikke er ugyldig?

 

Da antar jeg at du mener ugyldig som jeger? :mrgreen:

 

Dersom han tidligere har betalt jegeravgift, så skal han fortsatt være registrert i jegerregisteret. Dersom han ikke har betalt jegeravgift på en stund, så må han ringe dit og "bestille" jegeravgiftskort.

Link to comment
Share on other sites

Men Marlin har billige salonger...

Det har de, men i sammenligning med Cz er det ingen tvil om at man får hva man betaler for.

@Trådstarter: Se på Cz-455 American også - den er noen hundrelapper lavere priset enn 452 og den har løpsbyttesystem slik atdu senere kan supplere med løp i .22WMR, .17HMR og .17 Mach 2.

Link to comment
Share on other sites

Skulle eg kjøpt ny salong så hadde eg ikkje kjøpt noen annet en cz 455,Billig er den og du kan sett på div løp. Ikkje tenkt på noe annet selv om du kan spare noen kr, om en stund så vil du ha 17 hmr eller 22 wmr å da må kjøpe helt nytt våpen. Kjøp cz 455 ikkje vurder noen annet, vist du har mye kr så kan du jo kjøpe sako quad men den koster det dobbelte og har løpsskifte den også.

 

 

 

Ray

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville garantert kjøpt brukt nå. En Brno mod 2 eller CZ 452 er ikke det våpenet som slites ut med det første og dem selges rimelig på finn. Sikler selv over en brno mod 2 komplett med et greit sikte og demper. Den sku byttes ut med en halvauto og ble solgt rimelig. Nydelig rifle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...