Jump to content

Erfaring med Landrø?


Trippelsss

Recommended Posts

Tror Landrø sender slike jobber bort. En kompis av meg fikk gjort tilsvarende på en Tikka T3 med plaststokk, og han var langtifra fornøyd. Såvidt jeg husker var arbeidet greit nok, men de brukte mange ganger så lang tid som lovet og det var visst noe annet rot også. Kompisen min sier ihvertfall at han aldri skal handle noe mer på Landrø.

 

Selv har jeg greie erfaringer med Landrø. Ser på det som en (litt dyr) butikk med stort og ganske kjedelig utvalg. Jeg kommer sikkert til å handle der mer. Skulle jeg fått montert justerbar kolbekam vet jeg ikke helt hvilken butikk jeg hadde henvendt meg til. Kanskje det greieste er å kontakte en kolbemaker direkte, for eksempel: http://www.tyri-stubben.no/?Gev%E6rskje ... r_kolbekam

Link to comment
Share on other sites

Magne landrø sender rifler/hagler til tyristubben når de skal sjære stokker. Har fått hagla mi justert der å de fortalte meg at de sente stokker til Tyri stubben. Jeg er fornøyd jeg !

 

Men husk Magne landrø ,som alle andre våpen forhandlere, skal ikke gjøre det enklest for andre men tjene penger på handel det er tros alt en bedrift som er avhengi av over skudd for å fungere å det resulterer i forsinkelser , overaskene priser , osv.

 

 

Snakkes! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

Men husk Magne landrø ,som alle andre våpen forhandlere, skal ikke gjøre det enklest for andre men tjene penger på handel det er tros alt en bedrift som er avhengi av over skudd for å fungere å det resulterer i forsinkelser , overaskene priser , osv.

 

 

Snakkes! :mrgreen:

 

 

Akkurat det tror jeg nok de klarer ganske så bra :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...