Jump to content

Norinco JW?


Elling

Recommended Posts

Brno-kopien heter Norinco JW15.

Jeg har en JW20, (browning-kopi) og den er så eksakt kopi at jeg har browning sluttstykke i den å delene passer overens. Det jeg ikke liker med min JW20 er at dagens 1. og 2. skudd konsekvent ikke sitter sammen med de andre. Ellers ok børse.

 

JW15 gikk for mellom 499 og 1295 ny, for 10-15 år siden om jeg ikke husker helt feil. Så syns 1200 var noe høyt priset. Vil tro du får en brukt brno 2 for omtrent det samme i dag? De går vel for 1000-2000 brukt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en JW-15. Kjøpte den som aller første rifle.

Samler bedre enn "ut av boksen" 10/22, sluttstykke og magasin fra Brno 2 og CZ 452 passer overens. Avtrekket er pyton, men har lest at timney til CZ passer rett på.

Jeg har byttet til CZ magasin, og bestilte ny orginal "trigger assembly" fra hovedimportøren i Tyskland. Fikk den gratis i posten uka etter. Den har jeg filt litt på og polert opp slik at den er meget crisp, men det er ingen justeringer.

 

Jeg kjøpte min for 1000,- av en kollega som ga 1500,- i sin tid som en pakke med lyddemper og 4x32 kikkert fra G-sport.

 

I dag hadde jeg heller kjøpt CZ. Skal bytte den ut med Quad når økonomien strekker til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...