Jump to content

Driftsstans - Kammeret.no - 6-7 Oktober.


JegerBomX4

Recommended Posts

Hei,

 

 

Vi har som ganske mange sikkert rakk å legge merke til hatt en nokså lang driftsstans.

Dette var pga flytting av våre DNS-tjenester. Vår gamle leverandør slettet sone-filene for kammeret.no

før NORID fikk anledning til å oppdatere sine servere med nye DNS'er.

 

Nå er absolutt 100% alle tjenester som berører kammeret.no flyttet vekk fra vår gamle leverandør som dessverre ikke holdt mål.

Vi er ikke på noen måte avhengig av de for å holde kammeret oppe. Håper og tror på bedre tider enn vi har hatt det siste året.

 

 

Vi beklager nedetiden overfor våre brukere og håper at folk nå har fått tid til å lade og nyte frisk luft. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og jeg fikk feil navn på bikkja...

 

Fikk PM fra en her på forumet. Har kjøpt hund fra faren, og i utgangspunktet hadde jeg satt navn på den, men så ble det sterk uenighet fra 9-åringen, som ville ha et annet navn. Så fikk jeg PM om at papirene skulle sendes inn og om navnet jeg først hadde satt, stemte enda. Den fikk jeg aldri svart på, og jeg visste ikke at det var det PM'en dreide seg om. Papirene ble sendt i går...

 

Sååååhhhh.... :roll:

 

Ellers, greit at Kammeret blir stabilt. Har vært bra lenge nå, men om det blir enda mer stabilt er det jo bra. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...