Jump to content

Sako 85


Vestlandsfanden

Recommended Posts

Eg lurer på å kjøpe meg ein sako 85 synthetic stainless, men det er eit par ting som er forvirrande. På diverse testar så blir det nevnt at ein sako kan få problem med utkastet ved den kammrar ein ny patron før tomhylsa er kasta ut. Er dette eit reelt prolbem, eller skal eg berre køyre på?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Heisann! Jeg er en lykkelig eier av nevnte våpen. Jeg har også lest i en test en gang om det utkastproblemet du nevner. Jeg har ikke vært ute for at tomhylsa blir liggende igjenn, men merker forskjell på Prvi Partizan hylsene og Norma hylsene. De fleste partizan-hylsene har hatt normalt utkast, men en og annen kaster ikke like langt. Samtlige av Norma-hylsene har hatt perfekt utkast. Dette er en tendens jeg også har sett hos andre skyttere med andre våpenfabrikater.

Sako 85 er et våpen som jeg kan anbefale deg, men sørg for å velg en kvalitetspatron med godt utkast av hylsa når du skal på jakt. (Noe som forøvrig gjelder uansett våpen.) Og da er Norma et godt valg.

Link to comment
Share on other sites

Så utkastet til sako fungerar slik at sluttstykket tek med seg tomhylsa bakover. Når tomhylsa blir kasta ut, så kan ein kamre ein ny patron inn i løpet. (ikkje slik som med tikka der tomhylsa kjem på skrå utover når ein føyrer ut sluttstykket. Tomhylsa fer ut, og du føyrer sluttstykket framover, men du kamrar berre luft :shock: . Sluttstykket må heilt tilbake før ein kan ta inn ein ny patron)

 

Det er vel ein slik detalj som gjer sakoen meir bruksvennleg :?:

Link to comment
Share on other sites

Så utkastet til sako fungerar slik at sluttstykket tek med seg tomhylsa bakover. Når tomhylsa blir kasta ut, så kan ein kamre ein ny patron inn i løpet. (ikkje slik som med tikka der tomhylsa kjem på skrå utover når ein føyrer ut sluttstykket. Tomhylsa fer ut, og du føyrer sluttstykket framover, men du kamrar berre luft :shock: . Sluttstykket må heilt tilbake før ein kan ta inn ein ny patron)

 

Det er vel ein slik detalj som gjer sakoen meir bruksvennleg :?:

 

 

Sluttstykket må vel helt tilbake på Sakoen også, men siden den har fast, og ikke fjørbelastet, utkaster så kan en vel si at tomhylsa ikke kastes skikkelig ut før sluttstykket er helt i bakre stilling.

 

Nå gjelder vel stort sett regelen at et fullstendig utført ladegrep er den sikreste metoden for de aller fleste våpen. En må jo uansett få sluttstykket bakenfor patronene før en kan hente med en ny fram.

 

Det var forøvrig noen skriverier ved de tider Sako 85 kom på markedet om at den hadde en tendens til å kaste tomhylsene litt vel mye opp, slik at de innimellom kunne treffe justeringstårnet på kikkerten og ramle ned igjen i utkasteråpningen. Har ikke hørt mye om dette senere så kanskje det ikke er noe problem?

Link to comment
Share on other sites

Er det noko negativt å seie om magasinet til sako. Eg veit at ein er nøydd til å trykkje inn knappen framfor magasinet, og samtidig trykkje magasinet oppover. Eg las i ein test at magasinet var VELDIG vanskeleg å løyse ut. Er dette ein reell problemstilling??

 

Eg må også få sagt at sako blir berre meir og meir fristande....

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Har tre eldre Sakoer (to i magnumkaliber), som jeg har Sako Optilock kikkertmontasje til. Dette er meget solide og gjennomprøvde montasjer. Ringene har en innvendig plastforing som gjør at det er lett å montere kikkerten korrekt, og som er skånsomme mot kikkert-røret (lager ikke merker). Jeg bruker Loctite på skruene (som man bør på alle kikkermontasjer) og har aldri hatt problemer med at noe løsner.

 

Lykke til med Sako!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...