Jump to content

jahti jakt camo pakke


cita

Recommended Posts

Skal ha meg en ny dress og lurer på om noen har erfaring med den som de vil dele??

 

...og hvis du vil høre fra "innsiden" (jeg jobber hos ABC Fritid....) så er det i allefall et produkt vi har utrolig lite reklamasjoner på i forhold til antall solgte sett... Vi har betydelig flere kunder som kommer for å kjøpe sett nr. 2 enn kunder som klager på sett nr.1.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har en snøkamodress av dette merket med såkalt air-tex 2 membran. Er egentlig veldig veldig fornøyd med dressen men du får nok det du betaler for også her:glidelåsene er en katastrofe: enten går de bare istykker, eller du drar låsen ut av "taggene" når du lukker låsen eller drar låsen direkte ut av taggene, noe jeg aldri har opplevd før med noe produkt. Dette har skjedd ved lite bruk. I løpet av ei uke røk fire glidelåser. Dersom dette er standarden vil jeg advare mot å kjøpe denne dressen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en snøkamodress av dette merket med såkalt air-tex 2 membran. Er egentlig veldig veldig fornøyd med dressen men du får nok det du betaler for også her:glidelåsene er en katastrofe: enten går de bare istykker, eller du drar låsen ut av "taggene" når du lukker låsen eller drar låsen direkte ut av taggene, noe jeg aldri har opplevd før med noe produkt. Dette har skjedd ved lite bruk. I løpet av ei uke røk fire glidelåser. Dersom dette er standarden vil jeg advare mot å kjøpe denne dressen

 

Har samme dressen, men aldri opplevd problemer med glidlåsen :shock: eller noe annet. Flott dress til flott pris!

Link to comment
Share on other sites

Har samme snøkamodress som jeg liker veldig godt, men glidelåsene røyk hos meg også etter bare kort tids bruk.

Har ellers en av de første jaktdressene som kom, uten camo, veldig fornøyd med den. Mye klær for lite penger, så om slitestyrken ikke er helt på topp kan du jo bare kjøpe 3 nye for prisen av en annen dyrere dress. Passformen og behageliheten til Jahti er veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...