Jump to content

[LØST]Noen som kan passe hunden min en uke?


SSamiK

Recommended Posts

Leter etter et godt hundemenneske som har tid og mulighet til å passe en 6 år gammel, kastrert, beagle for meg en ukes tid fra i morgen (Mandag 22.08)

 

Grunnen til at jeg må spørre her på åpent forum er at min faste hundepasser måtte melde pass i siste liten, så ting ble plutselig prekært. Har en løsning, men det innebærer 6 timer ekstra kjøring jeg veldig gjerne vil slippe.

 

Om dette kan være noe for deg, send meg en PM så kan vi ta en prat.

hund og eier holder til i Østerdalen.

Link to comment
Share on other sites

Askøy blir nok ganske langt utenfor planlagt reiserute, men takk for tilbudet.

 

Gjøvik kunne vært aktuelt, og bikkja er glad i å jage rev. Så lenge det ikke er en hara eller et rådyr som kommer i veien. Fortsatt litt utenfor planlagt reiserute, men ikke så langt unna som andre alternativ. :wink:

 

Reiseruten går forresten fra Østerdalen (Evenstad), via Trondheim til Sverige.

 

 

EDIT: Hundepass i boks! Tusen takk for alle henvendelser!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bedre sent en aldri har jeg hørt. Derfor vil jeg nå benytte muligheten til å takke Hoxy for hjelpen! Tror Birk hadde noen flotte dager i trøndelag mens vorsteh'n og jeg var i Sverige på fuglejakt.

Det er så herlig at det finnes slike mennesker, og at kammeret gir oss et sted å komme i kontakt med hverandre.

 

Så nok en gang: Tusen hjertelig takk for hjelpen, Hoxy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Flere som er litt sen av seg her shu :D

 

Bare hyggelig å kunne hjelpe til.

Det så da ut som om han trivdes i trøndelagen ihvertfall, var kanskje litt tungt første dagen iom at jeg har en litt innpåsliten dunkervalp på 6 måneder.

Men det så da ut som om de gikk godt i lag, hvis man ser bort ifra at Klang ville vel leke mer enn sove og Birk var litt motsatt.

 

Her sitter røverne i hundegården. Klang til venstre og Birk til høyre

qsc9vdtst6b9zdthviqv_thumb.jpg

 

Godt å ligge litt på sofa'n etter en tur. Birk aka Snork til venstre og Klang aka Pork

t3py50tp6xcjcp6e0t_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...