Jump to content

Kit Gun i Sivilpistol...


gundergerson

Recommended Posts

I utgangspunktet nei, siden den som du sier har justerbare sikter. En løsning er å få laget et fast sikte som du setter på revolveren når du skal skyte sivilpistol. På den annen side så har du en glimrende begrunnelse hvis du vil kjøpe en revolver til med faste sikter. Den du har kan du stille med i spesialfelt. Jeg har vært borti faste sikter til S&W. Skal se hva jeg finner. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg finner ingen mål for hvor tykk tønna er på en m34, men revolveren din er nok i alle fall for lang. 125mm=4,9 tommer. Når da en J-ramme revolver med to-toms løp er 6 og 1/4 tomme lang, så må det mer drastiske inngrep til enn å skifte baksiktet. Litt rask hoderegning tilsier at du vil sitte igjen med under en tomme løp for å få den i boksen. Eller et veldig rart grep. Høyden har jeg ikke en gang begynt å regne på.

 

Sivilpistol 1 er for veldig små skytere. Den eneste revolveren jeg har sett i bruk der (nå har ikke jeg sett veldig mye da...) var en av disse NAA mini-revolverne med single-action.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig har dere rett. Jeg bor bokstavelig talt i det mørke fastland når det gjelder praktisk, så jeg leser ikke reglene for ofte. :oops: Jeg er alene, og med mer enn både to og tre kaffekok til nærmeste stevne eller likesinnede så blir det veeeeldig mye egentrening. På den andre siden så har jeg tilgang til nok av baner. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...