Jump to content

Kjøp av hagle


Knudi12

Recommended Posts

Vil anbefale deg å ta deg en tur på skytebanen for å prøve da 2 løpshagler og ettløps, selv kjenner jeg skytere bedre med hagler med bare et løp, så jeg har pumpehalge.

 

 

Men ta deg en tur å prøv deg fram ;)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

I frykt for å gjøre noe jeg selv hater å lese:

 

Søke eller i det minste bla litt rundt på forumet er ikke så dumt. På den aller første siden av tråder på "Hagle"-forumet ligger det ikke mindre en fire tråder som har samme topic som din tråd:

 

viewtopic.php?f=3&t=36385

viewtopic.php?f=3&t=39949

viewtopic.php?f=3&t=39578

viewtopic.php?f=3&t=39786

 

Nå har jeg ikke lest så nøye igjennom trådene, men håper det står noe der du kan bruke.

 

Hvis ikke så kan vel en Lincoln eller en Lanber være i den prisklassen.

 

Men du bør også få med kaliberet du ønsker, om du vil ha faste eller løse choker (det er vel egentlig ingen som VIL ha faste choker men dog..), om du vil ha med ekstraktor eller ejektor og lignende. :)

 

Lykke til med ny hagle

Link to comment
Share on other sites

Dummeste jeg har hørt, Fosen. Har selv en tyrkerhagle, Classic Light og den er strålende. Det reklameres dessuten for mange andre tyrkere nå i forskjellige jaktblader og jeg kan aldri tenke meg at de bladene reklamerer for farlige eller dårlige våpen. Tipper at utviklingen også går fremover i Tyrkia og ikke bare i Italia der vår alles kjære Beretta og Franchi blir produsert.

Link to comment
Share on other sites

Dummeste jeg har hørt, Fosen. Har selv en tyrkerhagle, Classic Light og den er strålende. Det reklameres dessuten for mange andre tyrkere nå i forskjellige jaktblader og jeg kan aldri tenke meg at de bladene reklamerer for farlige eller dårlige våpen. Tipper at utviklingen også går fremover i Tyrkia og ikke bare i Italia der vår alles kjære Beretta og Franchi blir produsert.

 

 

Noen jaktblader reklamerer for jaktijakt kikkertsikter også, det vil vel ikke si at det er kvalitet for det.

Blad forlagene selger anonseplass til dem som vil ha reklame i jaktblader. Jeg tviler på at de gidder å teste produktene først for å se om dem holder mål.

 

Sorry for off topic :oops:

Link to comment
Share on other sites

Hei killermax har hat jahti kikkert jeg også, ble aldri fornøyd med den jeg heller, baikal haglene

er robuste men kolben passer sjelden men det lar seg sikkert fikse, en annen ting er at de er merket

max 900bar. Men det er ei god hagle som det er lite feil på og det er vel norges mest solgte

hagle vistnok, men har du råd går du for noe annet. Halvautoen fra baikal har jeg selv hat,

hadde problemer med å få den til å veksle med lerduepatroner.

Link to comment
Share on other sites

Hadde heller gått for Baikal enn ei "Kebab hagle". Har hørt mye rart om endel av disse. Løp som revner og halv autoer som låser seg. Nå skal ikke jeg påstå at alle disse Tyrker haglene er noe dritt da. Uten at jeg kjenner alle merkene, men har lagt til merke at det er endel reklamasjoner på endel. Har selv ei over/under Baikal, og den har fungert feil fritt i 20 år. Makan til jern av ei halge!.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...