Jump to content

Heym agentur


358 Win

Recommended Posts

Pr idag er jeg usikker på om noen er importør av Heym i NOrge.

 

Vi dvs Jaktdepotet kjøte restlageret til Nordskog og jeg tror ikke uten å ha sjekket det nærmere at de har tatt inn flere.

 

Heym har også bytte distributør. Akah som tidligere håndterte av Heym salget kastet inn årene og Frankonia har overtatt.

 

Strøkne rifler,men et noe tungrodd og vanskelig firma å ha med å gjøre angående reklamasjoner etc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

På sidene til Heym er det ikke oppgitt noen forhandler i Norge.

Det står at i Sverige er det Fritid og Vildmarkliv i Norr AB og i Danmar er det Guntex AS.

 

Ser ut som om de mangler importør/forhandler i Norge. Det som finnes i butikkhyllene er vel eldre innkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Det er Nordskog som har agenturet. De har også en del reservedeler liggende hvis noen trenger det.

 

Jeg var i kontakt med Nordskog i forbindelse med en reparasjon på en SR20N som jeg hadde. De sa at Heym er blitt svært vanskelige å ha med å gjøre i det siste. De har etter sigende siktet seg inn mot det russiske markedet fordi Heym plutselig har blitt det store som alle skal ha. De har med andre ord ført en vellykket markedsføring i Russland.

 

Fint for Heym, men de har altså valgt å gi en lang f i sine europeiske samarbeidspartnere. Om det er smart får tiden vise. :roll:

 

Min Heym er nå levert tilbake til han som solgte meg den. Nordskog ventet i halvannen måned på min reservedel, så jeg gadd ikke lengre. Mitt tips hvis noen trenger hjelp med Heym er å se mot Sverige. Der har Heym hatt en ørlitegranne større markedsandel, og det er tilsynelatende lettere å få hjelp. Søk litt på http://forum.robsoft.nu/ så finner man nok svar på hvem som har hjelp.

 

Men Heym har fiiine børser ja. Veldig synd at jeg og min lille børse ikke fikk forholdet til å vare. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...