Jump to content

Saladmaster


Magnus

Recommended Posts

Jeg har erfarig. Det er dyrt, og vi gadd ikke bruke grytene slik de er ment å brukes. Da hadde det vært bedre for oss å kjøpt vanlige gryter i god kvalitet. Det må sies at jeg er imponert over hvor lett det er å gjøre rent disse grytene, og kvaliteten er etter mitt syn bra. Startsettet har alt for små gryter om du skal koke for fler enn to.

 

Vigg :roll:

Link to comment
Share on other sites

Har vært på demomiddag og fått det vist, maten smakte bra den, ikke veldig spennende, men ok. Grønnsakene var gode. Konseptet var bra det. men jeg kjøpte ikke. Synes det er hinsides dyrt.

 

Noen tjener grovt på dette, det er helt sikkert.

 

Jeg kjørte min egen kjeletest med en ikea ss panne jeg har og klarte ikke smake annet enn natron. Så lagde jeg meg en del grønnsaker og tilberedte dem på samme måte som vist tidligere på kvelden. Og jammen, til min overraskelse, ble det rimelig likt.

 

Angående ståltyper så er jeg ikke så stiv på det, men i 316L så er det vel mindre carbon. Noe som gjør det lettere å sveise. Ihverfall grenrør som jeg har vært borti da. Men at det er kirurgisk stål det har jeg ikke troen på. Er vel ikke noe som heter det en gang tror jeg. Ikke på norsk ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Erling Theodorsen, en av Norges beste viltkokker, bruker Saladmaster i all sin matlaging. Sjekk ut bloggen hans for mer info http://saladmasterheltvilt.blogspot.com OBS! Advarer mot sterk matlyst 8)

Dette handler ikke om hvilke kjeler man skal velge å kjøpe seg, men et internasjonalt dekkende konsept basert på kvalitet, helse og ikke minst matglede :D

Link to comment
Share on other sites

Kjenner Erling Theodorsen meget godt,gjennom kokkeskolen og dei åra jeg jobbet som kokk,Det er kvalitet på salladsmaster sine produkter,det er det ingen tvil om.Jeg har selv testa kjelesettet,lett å lage god mat er det også,men det er dette med prisen som jeg synest at dette vart uinresant å selge dette produktet.

Når det begynner¨å koste 4-5000 kr for ein kjel,så nermer det seg galskap.

Så bra er det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...