Jump to content

baby browning 25acp


Tesla32

Recommended Posts

Nå er det en pistol som kalles Baby Browning og ikke er men, er mod 1906 og en som er den riktige. Ville ikke gå ut i fra at slagfjærene er like. Når det gjelder b25, synes jeg det høres ut som, ei av Browning sine hagler. Uansett ta en telefon for å få avklaring

Link to comment
Share on other sites

nå hører det til sjeldenheten at jeg trenger å skyte på hundre meter på ett spesialstevne med en 25acp. og vet at det finnes en drøss av "bedre egnede" våpen for lommepistolklassen. om andre mener babyen er søppel kan dem gjerne mene det. jeg ønsker bare å få den i operativ stand. i mellomtiden bruker jeg ett annet lommevåpen som i ikke får funkfeil midt i løypa..

takker for svar :)

tesla

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
holde seg foran øynene, putte fingrene i øra og si lalalalalalal... hver gang noen snakker om baby browning.

 

Hvor ligger humoren (?) begravd her :?:

 

Har hatt en slik pistol i mange tiår og aldri hatt noen problemer med den :D

 

Skjønner ikke hvorfor du skriver slik du gjør :?:

 

Hva er problemene dine ???

Link to comment
Share on other sites

Brassy...

Hvor i alle dager kom surmagede det innlegget fra? :evil:

 

Jeg er rimelig sikker på at everts fingre i ørene sene og alene skyldes at han prøver å overbevise seg selv om at han ikke trenger en baby browning. (Men jeg har sett samlingen hans av ferdig preppede 25 acp hylser... 8) )

Link to comment
Share on other sites

Hvor ligger humoren (?) begravd her :?: ....

 

....Skjønner ikke hvorfor du skriver slik du gjør :?:

 

Hva er problemene dine ???

 

nei, problemene mine er mange og innviklede, men ett av dem er, som noen har skjønt, at jeg har et syykt behov for å lade .25 acp, og at jeg blir minnet om dette behovet hver gang det snakkes/skrives om baby browningn eller beretta 950....

Link to comment
Share on other sites

Nei evert, problemt dit er at du ikek har meldt deg på 3gun matchen i østersund og tilbudt deg å kjøre chevroletn opp til værnes på fredagen.... Sånn at vi har et sted å bo mener jeg :mrgreen: )

 

Mener det henger en taurus PT av no slag på Winge i 25 acp... 8)

Link to comment
Share on other sites

--kaioystein-- nei den skal ikke selges. fikk satt inn ei fjær fra en gammel erma lugerkopi. kappa fjæra til ca 60% av lengda og den har så langt fungert. muli jeg drar babyen ut i løypa nå i høst bare for å lufte den og la klubbkammeratene bli misunnelig.

 

det er noe eget med denne lille patronen som gjør at man bare må ha en 25acp liggende. morsomme patroner å ladde om. greit at det ikke er noe presisjon i denne pakka(ammo+ baby)

men duverden kor mye oppmerksomhet og kommentarer den lille krabaten klarer å produsere..

 

 

MvhTesla32

Link to comment
Share on other sites

Hvor ligger humoren (?) begravd her :?: ....

 

....Skjønner ikke hvorfor du skriver slik du gjør :?:

 

Hva er problemene dine ???

 

nei, problemene mine er mange og innviklede, men ett av dem er, som noen har skjønt, at jeg har et syykt behov for å lade .25 acp, og at jeg blir minnet om dette behovet hver gang det snakkes/skrives om baby browningn eller beretta 950....

 

@Evert: du kan få kjøpe die settet mitt i .25acp, til den nette sum av 2 øl. Aldri vært brukt..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hva er det som gjør at det ikke lages til progressive? De bruker jo small primer som mye annet.. Er det for smått?

 

Er bare i undersøkelsesfasen enda, har kikka på en gammel browning. Er ikke snakk om veldig store kvanta, men hadde vært morro å fått ladet kaliberet, men kjenner jeg ikke gidder å kjøpe meg ny presse kun for det.. :P

Link to comment
Share on other sites

Om det bygges en presse som klarer å mate de små sakene skikkelig, tror jeg du kommer til å få trøbbel med kruttsøl, det er en ekstremt liten hylse, og jeg mistenker at den kommer til å "kaste" mye krutt pga rotasjon og stopp i hylseholderplata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...