Jump to content

Demper til 375 H&H


Joggen

Recommended Posts

Har akkurat fått godkjent en søknad på ei 375 H&H rifle, og lurer på anbefalinger på åssen demper en kan bruke på den?. Vanlige alu dempere blir vel for svakt på den kanskje?. Sånn prismessig liker jeg godt denne S&L Hardkåre demperen. Vet ikke åssen den kan passe på ei sånn rifle?. Har lest litt i tråden ang den, men har ramlet av lasset forlengst. Er det noen med rifle i lingnenes kaliber, som har erfaringer på området?.

Link to comment
Share on other sites

Hvem selger BR-Reflex T10M her i Norge?. Søkte litt i Kvasir ang navnet, men fikk bare frem sider med brøytestikker med reflex som tålte høyt trykk. Hvor tung og langt frem bygger denne demperen da?. Har fra før en Hausken whisper, så er vant til en tung demper.

Link to comment
Share on other sites

bruker hausken standard m/titanrør på min 358 Norma magnum, denne har 47cm pipe så demperen har fått prøvd seg, men den er like fin enda, den har gått 100-200 skudd på denne rifla. Før dette brukte jeg den på en 7mm RemMag. anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Har en BR-Reflex demper til min Sauer 375 H&H. Lett til å være ståldemper og fungerer utrolig bra.

 

Bygger vel en 10 cm tenker jeg.

 

Kjøpte den av Intersport i Bogstadveien, Oslo. De har en bra våpenavdeling med børsemaker osv.

Link to comment
Share on other sites

Hvem selger BR-Reflex T10M her i Norge?

 

J&F selger den. Jeg kjøpte min T-10M der. Brukt den på min .375H&H men kuttet ut å bruke den på banen da det blir mye varmedis etter en 3-4 skudd. Ellers så er jeg fornøyd. Tung,solid demper. Fjerner mye lyd og rekyl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...