768pluto Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 (edited) Føler jeg må dele denne erfaringen med andre. Kjøpte nylig en Valmet 412S O/U Hagle. Haglen er 24 år gammel, men pent behandlet og levert i originalesken. Desverre hadde den en sprekk i kolbehalsen. Jeg tok kontakt med Aaberg AS, som i dag er importør av Finn Classic og tidligere importør av Valmet. Etter å ha oversendt et bilde av skaden, får jeg en tilbakemelding fra Roy Aaberg, at de bytter ut kolben min på GARANTI. Det er kundeservice på et nivå man skal lete lenge etter. Haglen er som sagt i meget bra stand ellers, og med ny kolbe vil jeg ha glede av dette våpenet i mange år fremover. Det lønner seg tydeligvis å handle annerkjente kvalitetsprodukter med en seriøs importør bak. - En meget fornøyd Valmet eier bilde av sprekken: Edited May 4, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnlight 338WM Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Slik var det med Sako og, den gang Aaberg hadde importen. Nåværende importør kan ingenting, hverken om service eller om produktet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitfire Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Jeg vil også gjerne rose Aaberg A/S for super service og rask behandlingstid - uansett henvendelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaubjønn Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Jeg renset min Valmet med rustløser den gang jeg hadde en slik. Blåneringen rant av i strie strømmer... Åberg fikk den blåndrt opp uten kostnad for meg. Helt fantastisk service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikr Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Jeg vil våge å påstå at ingen matcher Roy Åberg, på service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smevik Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Slenger meg på denne. Har en gammel 212 som jeg har mast om info på fra Åberg i lange tider. Alltid kjapt svar og god hjelp å få derfra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
768pluto Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 Har nå snakket med Roy Aaberg. Kolben er allerede byttet og den er på vei tilbake. (Jeg sendte den ned i går) I tillegg har han fikset på blåneringen på låsekassen som var noe slitt. Dette uten at det koster meg en krone. -Gleder meg til å få den tilbake i morgen. -Stadig mer fornøyd Valmet eier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.