Jump to content

Feltstevne Trondheim 8.-9.mai


v_olden

Recommended Posts

Trondhjems Pistolklubb inviterer til stort feltstevne på Jonsvannet skytesenter 8. og 9.mai 2010

 

Lørdag 8.mai skytes det vanlig felt med KM i fin og grov. Omskyting om medaljer. Siste påmelding for KM-øvelsene er kl 13:00.

 

Søndag 9.mai skytes det magnum- og spesialfelt med KM i spesialpistol og spesialrevolver. Omskyting om medaljer. Siste påmelding for KM-øvelsene er kl 13:00.

 

Det vil bli anledning til sosialt samvær på banen på lørdagskvelden. Kanskje litt grilling og musikk?

 

Nytt av året er at vi har slått våre to vårfeltstevner sammen til et stort et over to dager og håper det fører til økt deltakelse. Det vil bli 8 skyttere i laget for å øke kapasiteten litt. Det blir ikke samme løypa begge dager.

 

Startkontingenten er 80,- kr. Vanlig premiering.

 

Tilleggspremier: 8 gavekort á 300,- kr skal trekkes om, én i hver øvelse. I tillegg trekkes det ut én heldig vinner av et gavekort på kr 1000,- blant de som har minst 6 starter denne helga.

 

Spørsmål om stevnet kan stilles her eller til meg på epost.

 

Velkommen til Jonsvannet skytesenter.

 

mvh

Viggo Olden

Stevneleder

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det blir halv magnumløype på søndag med 5 mann i laget, men vi regner med det skal gå helt fint uansett. Startkontingenten for magnum blir da på 50,- kr.

 

Hvis noen på forumet har tenkt seg avgårde så gi gjerne et lite vink her så vi får en viss pekepinn på interressen.

Link to comment
Share on other sites

kommer både på lø og sø. skal i konfirmasjon så jeg rekker bare 2 starter på lørdag, blir vel fin og militær(favoritter).På søndag blir det vel 3 runder, har ikke fått min 357 enda og jeg får vel ikke lov å skyte med 2 1/2 tommeren i magnum?

 

Er det minimum løpslengde i magnumklassene da......

Link to comment
Share on other sites

Faktor kravet på Magnum 1 må kanskje senkes pga at trykket på ferdig ammunisjon har gått betraktelig ned de siste årene, dette har gjort at mange sliter med å nå faktoren i en 6" revolver.

 

Jeg har snakket med fagkomite ang dette, og hvis vi kan komme med ett "bevis" fra produsentene på dette vil fagkomite vurdere å endre faktorkravet til noe som er mer riktig :-)

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Skivenummer trengtes stort sett ikke når de sto 4 og 4 på rammer med godt mellomrom. Da skal det gå an å holde orden på skivene sine. På vogga skal vi vurdere det neste år hvis vi går for samme løsningen. Vi får se :)

 

Det ble 179 starter lørdag og 70 på søndag! Meget fornøyd med oppmøtet! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...