Jump to content

Trener 1 kurs, en flott opplevelse.


vingemutteren

Recommended Posts

Det har i helga vært avvikklet Trener 1 kurs i Molde (dvs. at det avsluttes senere i dag søndag).

 

Dette kurset er slik jeg har forstått det, det andre etter ny modell (det første var i Alta, som man kan lese om i skytternytt 1. 2010).

 

I den forbindelse vill jeg fortelle, at det så langt har vært ett skikkelig godt utført kurs av Kursleder, Trener 3 Jarle Bjølverud.

Opplegget har vært godt, og gir definetivt mersmak på videre kursing innenfor emnet.

 

Jeg ønsker å takke kursleder og meddeltakere på kurset, for en særdeles hyggelig, og lærerik helg i Skytterhallen på Molde.

 

Ellers vill jeg oppforde de som ønsker det, å melde seg på Trener 1 kursene om muligheten melder seg.

Da dette er en utmerket måte å få en bedre innsikt i egen og andres skyting. Og jeg må si at jeg anser meg for å være heldig som har fått denne muligheten.

 

(I skrivende stund, er det en halvdags kurs igjen, men skitt au. Jeg kommer ikke til å endre mening på de få timene som gjenstår). :wink:

 

Edit: Ett komma måtte omplasseres. :wink:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker å takke kursleder og meddeltakere på kurset, for en særdeles hyggelig, og lærerik helg i Skytterhallen på Molde.

Som en av deltakerne på dette kurset, kan jeg ikke annet enn å slutte meg til forrige taler...

Link to comment
Share on other sites

Må bare støtte de andre og si at dette var en veldig lærerikt og trivelig helg.

Så nå er det bare å begynne å praktisere og vente på Trener 2 kurs.

 

(PS: håper alle deltakerne maser på Jarle så han tar på seg Trener 2 kurs til høsten :D )

Link to comment
Share on other sites

hei igjen trenere

 

det var hyggelig at kurset falt i smak.nå er det deres oppgave å heve standaren i egen klubb og spesielt få igang rekrutering og stigeskytingen.det er grunnprinsippene som det må terpes på.skal vurdere trener 2 senere, må starter felten , var på oppdal lørdag(HADDE PROBLEM MED SOLEN /DÅRLIG SYN)LYKKE TIL VIDRER.

 

JARLE

Link to comment
Share on other sites

Det har tikket inn endel bilder som ble tatt i løpet av dette kurset.

 

Er det noen av deltakerne som absolutt ikke vil "bli offentliggjort" på websidene til moldepk.no,

ber jeg om at dere hører fra dere asap. (Den som tier, samtykker...)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ja ikke sant, og i tillegg får en endel verktøy man kan bruke for sin egen del også. Man må ikke jobbe flatt ut som trener, fordi om man har kompetansen. Selv om jeg ser det har lett for å spise opp egen trenings tid (noe man blir gjort oppmerksom på, på kurset). Men siden dere var så mange fra en klubb, regner jeg med at dette problemet ikke blir så stort for dere.

 

Gratulerer til dere alle med Trener 1 utdannelsen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...