Jump to content

30mm ringer til CZ452


remington700

Recommended Posts

Jeg tenker å kjøpe et nytt sikte til CZ 452 Varminten min. Nå står det en billig 3-9x40 kikkert på som fulgte med rifla, er nå lysten på en litt bedre kikkert med Mildot og utvendige justeringstårn. Kikkerten jeg har nå har 1" mellomrør, så jeg har derfor et sett 1" ringer på rifla.Derfor var og er Bushnell 3200 10x40 Mildot en sterk kandidat. Det eneste negative med den er at den ikke har noen fokus-muligheter, og er derfor ikke skarp på kortere avstander. Mesteparten av 22lr skytingen min foregår på 50-60m, så det bør ikke være noe problem. Men jeg har også sett på Falcon Menace, både 10x modellen og 4-14x modellen. Disse har ratt for justering av fokus / parallakse, noe som muliggjør skyting på korte hold (10-40m). Men da må jeg skaffe meg 30mm ringer, da disse har 30mm mellomrør. Så over til spørsmålet, hvor får jeg skaffet 30mm ringer som passer på CZ452 Varmint? Sporet til ringene er 11mm (3/8"). Helst noen rimelige ringer, ønsker ikke å gi for mange hundrelapper for disse, da kjøper jeg heller Bushnellen.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...