Jump to content

Hvordan ville du taklet dette holdet?


icecool

Recommended Posts

hehe... var bare et litt morsomt uventet og utfordrende hold. Må ha flaks eller virkelig vite hva man holder på med for å treffe på førsteskuddet.

Nå skal det skytes inn på 15m minatyrskive og føres inn i klikktabel så er jeg hvertfall forberedt om noe sånt skulle dukke opp igjen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dette var tøft . Har faktisk hatt samme opplevelse på et feltstevne for en del år tilbake og der var det brukt vanlige blinker fra 15 m skiva som da stod på 15 m. og det kom litt bardust på men dette er jo en liten test i og kjenne kulebanen . Holdet var ikke oppgitt før vi gikk ut så ingen viste noe før vi stod der . Etter en rask tanke i ballistikk skrudde jeg dioptret på 350 m. og siktet mitt i , selv om det ikke var helt riktig fikk jeg likevel 6 treff og gikk ikke i fella som veldig mange gjorde med og forsøke og 'holde' på blinken . :D

Og finne på slike ting syns jeg er bra i DFS så det blir litt utfordringer , det vi oftest blir utsatt for er at figurer blir satt så langt så de nesten ikke syn's men jeg syns faktisk det er artig og jeg bare det er innenfor fornuft .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...