Jump to content

SKB hagle BRA??


jaktjens

Recommended Posts

Har vært i konsberg og sett på en. Er jo 10 års garanti. Han sa at 2 mill skudd gikk bra.da har jeg for resten av livet. Så det må vel være en grei hagle da?? men konkurs er det vel ja. blei 150 år. Eller skal en se etter noe annet???

Link to comment
Share on other sites

Strålende fornøyd med den SKB jeg engang hadde, og angrer som en hund at jeg solgte den. Forøvrig er det stadig vekk i senere tid annonser med SKB-haglene. Er vel litt rart at de lanserer modeller og annonserer i jaktblader på 2000-tallet om de gikk konk på 80-tallet? Rubbish!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har er SKB hagle som jeg har skutt noen 10 000 skudd med de siste 20 årene.

Veldig godt fornøyd.

Kjempefin balanse og veldig driftsikker.

Har skutt mange patroner som venner har fått klikk på, så min har godt annslag.

Det er nok begrenset med deler du vil trenge i fremtiden hvis kvaliteten er som den er på min.

Jeg har kun måttet skifte "tennfjær" på min etter at den ene tok kvelden på leirduebanen for noen år siden.

Jeg er godt fornøyd :)

 

Lykke til med valgt.

Link to comment
Share on other sites

Husker jeg forelsket meg hodestups i ei cal.20 SKB som hang på Andressens i Tromsø. Hvilken herlig liten lås! Synes enda å huske den delikate lyden idet man lukket den. The one that got away! Endte opp med et stygt utyske av ei pumpe i cal.12... Huff, hvor toskete det går ann å være! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei! Ny er inne.

Har selv en SKB 200E-12GA-2 3/4 jeg har arvet. Jeg kommer ikke til å bruke den selv ser det ut til, så jeg vurderer å selge den. Den er i veldig fin stand, vet eier ikke ble komfortabel med at den bare hadde en avtrekker og derfor brukte den svært lite. Og den er i en skikkelig kasse. Har noen en ide om hva som et slikt våpen er verd? Har ikke kunnskap om hvilket år den ble kjøpt, vil tro 80-tallet en gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...