Jump to content

Barska Huntmaster Pro Rifle Scope 3-12x 50mm Illuminated


Bromark

Recommended Posts

Dette siktet er vel det samme som de fleste andre kinamerker, deriblant Jahtijakt, som ikke akkurat er kjent som noe fenomenalt bra noe. Det kan nok fungere greit p?n salongrifle. Tviler p?t det t?r juling av st? saker. Min Jahtijakt sitter n??alongrifla. Dette er nr to. Nr ?satt p?308'en min, noe som f? til at jeg fikk nr to p?aranti... Det opplyste retikkelet p?in fungerer av mystiske ?aker ikke lenger...

 

Har forresten en Barska 8x40 h?kikkert, kj?i sin tid hos XXL for den nette sum av 800,-. Den er faktisk ikke s??. Den har blitt brukt i all slags v?og har fungert helt topp til mitt bruk, s?an kan jo v? heldig og!

Link to comment
Share on other sites

Leser at mange er negative til "billig" kikkerter, men leser også at de fleste har ingen eller liten erfaring med disse kikkertene. Om den takler å stå på en 6,5x55 vil tiden vise siden jeg har tatt sjansen og handlet denne kikkerten. Funker den så er det ett godt kjøp, funker den ikke så er det egenltig bare å kjøpe en annen :-)

 

Uansett takk til alle synserne der ute ;-)

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Ja, og det var nok flere enn meg som lo godt når det kom fra DEG.
Hvorfor var det ekstra morsomt at det kom fra meg?

 

Har du sett hvilket nick du bruker? Hehe
Ja, jeg vet nicket, jeg fant det på selv, og jeg må skrive det hver gang jeg logger meg på. Synes du ikke det er passende? :D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...